Zmr 250 Forrest arms

Heb me andere armen laten maken
Zijn van G10 en 6,2mm dik. Onbreekbaar
Worden standaard wit geleverd, heb ze zojuist zwart gespoten.
Dit wordt iig niet meer armen vervangen tijdens een crash.

Zie mijn google+ voor foto’s
Google+ Forrest Arms

Wel flink zwaar die armen!

Klopt, ga vanavond test vliegen. Ze breken iig niet meer :slight_smile:

Ik heb die van Thug Frame, kunnen erg veel hebben ook, regelmatig op steen gekletterd maar t blijft heel.
Probleem alleen is dat de gaten voor de motorboutjes eigenlijk te groot zijn, althans voor de M2 boutjes van de DYS 2200. Zijn ook erg kwetsbaar die boutjes, gaan krom en de koppen zijn zo versleten dat inbusje niet meer bruikbaar is.

Ik heb de gaten aamgepast voor m3 zodat de cobra motoren in mijn geval goed vast gezet kunnen worden met 4 inbussen.

Beter.
Denk dat de thugframe al M3 is.
Ik ga ook niet meer voor die M2 rommel. Cobra’s gaan het worden maar dan wel op een BlackOut.

Het 1e project was toch om een cheap-ass ZMR250 bouwen, om mee te oefenen, industrie terrein hier in Almere bied heel veel ruimte maar het is vrijwel alleen zand met wat duingras, niet goed voor de motortjes… (inmiddels ander LOS oefenstekje gevonden, alleen staat het gras daar erg hoog, voor FPV minder geschikt want je blijft zoeken denk ik)

als ik een nieuwe bouw neem ik wel een Blackout vorm
maar niet de orginelen denk ik
ik wil toch de PDB niet de volgende keer
en ik wil gewoon onderdelen dichtbij huis kunenn bestellen
ik zag dit en als ik een frame koop ga ik deze proberen .

hij kost bijna de helft goedkoper
gratis verzenden vanaf duitsland daar is hij gemaakt
het is dus geen china carbon

Als je t over de duvel hebt… vandaag motor 1 verbrand, vervangen en meteen komt er rook uit de nieuwe #1.

Heb m nog niet uit elkaar gehaald, geen tijd meer, maar weet nu al dat het kortsluiting is. Diezelfde Thug Frame arm is beschadigd doordat een van de M2 boutjes van die motor in het gat verdwijnt, ik zag al carbon vezels loskomen, was ook een wat grotere plek rond het gat, waardoor ik denk dat het gebruik van het loctite de boel ook aantast. Het is zo’n gepriegel met die kleine klote boutjes dat je altijd wat loopt te knoeien.

Aan de binnenkant van de arm was het al oppassen omdat ie breder is dan de originele, en daardoor op het PDB tegen de ESC power soldeerpunten aanlag. Dacht het met wat plastic ertussen te klemmen genoeg isolatie had, maar waarschijnlijk is dat met al het crashgeweld niet heel gebleven, want zodra ik de accu aansloot met de nieuwe motor er op begon ie te roken…

Was extra balen omdat ik net de hele fpv setup klaar had en voor t eerst met de bril op zou gaan vliegen, vriendin mee als spotter, maar uiteindelijk geen seconde gevlogen :crazy:

Ja rot is dat :slight_smile:
wil je vliegen is er weer iets aan de hand
moet je weer naar huis repareren
nou ik heb een hele koffer in elkaar gezet van de week
met alle gereedschap erin ,met uitzondering van een soldeerbout
zodat als ik ergens ben tenminste de boel kan repareren.
dus heb alleen een soldeerbout nodig die mobiel is :slight_smile:

heb er al een gevonden :slight_smile:

De armen die ik nu gebruil liggen wel wat verder van de pdb van diatone soldeer punten. Bewust gedaan.

Maat het is wel klote. Kan je niet lekker vliegen balen

Om hem wat lichter te maken, maar niet de sterkte te verliezen

Ander voordeel, de koppen van de schroeven gaan er niet aan.
Wel meer werk om te frezen qua tijd.
Binnenkort maar maken

plaatje doet t niet [member=124]sniperx[/member] was wel benieuwd, zoek ook oplossing voor het beschadigen van de inbuskoppen

Doe ik het ff zo

Nieuwe arm weegt 9 gram minder dus 30 Gram en is even sterk.
Ook de motor schroeven zijn zo beschermd