Zelfbouw racetrack

Vandaag op ons vast vliegstekje eens een track uitgezet met stokken, plastic zakken en een zelfgemaakte gate.
Nog wel een paar gates maken om volgende keer erbij te zetten :slight_smile:
Begint toch al lekker te gaan vind ik.

HAHAHAHAHA “Hello again ;)”
brilliant

Roeien met de riemen die je hebt he. Die witte plastic zakken zie je heel goed door je bril :slight_smile:

Ja niks mis mee toch, op deze manier kan je zelfs na gaan denken over obstakels met een niet-standaard vorm.

Niks mis mee…
Ik ben zelf bezig om m’n eigen gates te maken van elektrobuizen. (van die gele)

Buigen fantastisch, iets van een vlag oid er omheen zodat je het nog kan zien als je vliegt en klaar.
Scheelt ook flink in de kosten.

misschien gerafelde stof eraan vast maken, gaten erin boren en ledstrip erin? Vette disco gate xD

Haha. Lol :slight_smile:

Gha cool gemaakt. Jullie hoeven iig niet bang te zijn dat jullie gaten in het plastic of stof vliegen. Wat vliegen jullie hoog zeg!

Zelf kijk ik af en toe is bij van die tweedehands winkels of er nog ergens een oude test of iets dergelijk ligt. Zo heb ik al iets van 10 meter aan stevige glasvezel tentstokken verzameld. Gewoon een lap dikke stof met wasknijpers eraan hangen en werkt prima.

[member=715]Magnusaga[/member] heb je al veel van die pvc-buizen gekocht…? Mijn ervaring is dat die na één botsing vaak al snel versplinteren. Beter dan een goede stugge stof er omheen doen om het een beetje quad proof te krijgen.

Succes met de knutsels jongens!

Ben nu bezig met mn nieuwe quad bouwen dus van vliegen nog weinig gekomen… Maar het idee is om van die schuimtube’s voor in t zwembad om de buizen te doen. Via china kost dat ook geen drol.

Dat schijnt idd wel heel goed te werken ja! Veel succes met je build :slight_smile:

Thnx. Zodra ie klaar is gooi ik er een verslag van online…