Zeer complete ‘Ready to Fly’ (uitpakken en gelijk vliegen)

Wegens aanschaf van een 2de quadcopter (quad) gaat mijn instapmodel op de verkoop.
Deze quad is al in elkaar gezet maar biedt nog volop de mogelijkheid om het te ‘customizen’.

De Silver Blade is uitstekend om te leren vliegen, maar laat je niet misleiden door de rustige bewegingen in de bochten. Deze quad kan zowel 3S als 4S batterijen aan en haalt een snelheid van maar liefst 70km/u. Flip daarna in ‘Acro Mode’ en je zult in een mum van tijd flips en rolls doen.
Van beginner tot intermediate, de Silver Blade is een uitstekende quad om aan deze mooie hobby te beginnen.

Wat wordt meegeleverd:
• 1x Silver Blade 250 Frame
• 4x DYS 1806 motoren 2300KV
• 4x Emax 12a BLHeli ESCs
• 1x Naze32 Flight Control Board
• 4x DAL 5040 “Unbreakable” Props
• 1x Turnigy nano-tech 1500mah 3S 35~70C Lipo Pack
• 1x Battery Strap
• 1x Spare parts Kit + extra LED’s
• 1x Flysky FS-i6 2.4Ghz 6CH Transmitter & Receiver
• 1x FPV-Backpack (incl. Camera, Transmitter + upgrade Clover leaf antenna)
• 1x FPV-Receiver + upgrade Clover leaf antenna
t.w.v. €410 voor €325 euro

Wat wordt niet meegeleverd:
• Action camera (let op: je krijgt WEL de FPV camera, zender EN ontvanger)
• FPV bril (Deze bril gaat op je gezicht. Wegens sanitaire redenen beter om deze zelf aan te schaffen)

Extras zodat je extra lang kan vliegen, en tegen een stootje kan:
• 2x Turnigy nano-tech 1500mah 3S 35~70C Lipo Pack
• 8x Tri Blade Props 5x45 pitch
• 12x Diatone Props 5x30 pitch
t.w.v. €45 voor €25 euro

Wat maakt deze quad zo compleet?
Alles is al gemonteerd om deze quad te transformeren tot FPV quad. FPV staat voor First person view. Met FPV kan je met behulp van een videobril ‘Real Time’ zien wat de op afstand bestuurbare quad ziet en waar het is. Dit geeft je pas echt het gevoel alsof je zelf in de lucht bent en vliegt.

Wist niet dat de GoPro een clone was van de Yi. :wink:
Snap dan alleen niet dat die duurder is dan het origineel. :stuck_out_tongue:

Ahahaha… Thanks Pebbles, for the Remark. De Yi gebruikt nagenoeg dezelfde Chipset dat de GoPro Hero 3 gebruikt, gemaakt door Ambarella. So yes, I think it’s a fair comparison.

Ik heb de post op die manier geschreven omdat dat meer spreekt dan Xiaomi Yi, zonder uitleg. Meeste mensen weten niet dat het een vergelijkbare Action cam is aan de GoPro.

:wink: :thumbup:

Ik vind het zeer misleidend voor de koper. Gopro is 4x zo duur en de koper kan nu denken dat het een koopje is alles bij elkaar.
En daarnaast verschillen de Yi en Gopro nog steeds enorm qua beeld en zeker qua features en geluid ondanks de ambarella chip.

En daarom snap ik nog steeds niet dat die Chinezen nog steeds niet hetzelfde beeld en geluid kunnen krijgen uit hun goedkope modelletjes als een GoPro… De hardware is nagenoeg hetzelfde! Laat even duidelijk zijn dat ik totaal geen verstand heb van die elektronica :wink:

De Action cam staat ook onder het kopje ‘Wat wordt NIET meegeleverd:’
Dus of het een GoPro is een Yi of Rollei… deze gaat niet op de verkoop en kan de koper op geen enkele manier verwachten.

Maar goed guys.
Om alle misverstand te verhelpen heb ik het aangepast.

Thanks for the feedback. :thumbup:

dat had ik niet gezien :slight_smile: