YoQo

You Only Quad Once…and then you’re hooked

Een virus mag je t wel noemen, en dit lijkt een goed forum voor t virus, bedankt Björn. Voorstelrondje maar dan.

Alex, 54, no kids, net het propvolle Mokum achter me gelaten voor het weidse Almere (niet mijn keus maar m’n vriendin :wink:

40jaar geleden kortstondig balsa/nitro gevlogen. Nadat ik de boel total loss had gemaakt geen geld meer voor herstart.

14jaar geleden nog een tijdje echte vlieglessen genomen, maar toen er geen opdrachten meer kwamen (na 9/11) was t geld snel op, helaas net voor de 1e solo… :frowning:

De 1975 40Mhz zender heb ik nog, antiekje dus, maar nadat ik op het verfoeide youtube een paar vids van RCPowers had gekeken, en een foamflyer had gebouwd toch maar een nieuwe radio gekocht, het (her)begin van de verslaving.

Wederom youtube, deze keer Bruce van RCModelReviews doet een serie over de ZMR250, leuk project en nu hang ik hier…
Vliegen is nog in n00b/Team Nana stadium, en nu 2 weken op vakantie waar geen ruimte is voor t quadje :frowning: helpt ook niet echt voor de skilzz. maar dat komt snel genoeg.

Top dat de boys van MRP hier ook zijn, echte helden! en mooi om te lezen dat MetallDanny niet LOS kan vliegen, er is dus hoop…

Welkom [member=277]Hoek_NL[/member] !

Welkom op het forum :slight_smile:
ik ben ook nog bezig geweest tussen me 12 de tot me 22 ste met modelbouw
ook benzine nitro
als je ziet wat er nu allemaal kan
weer leuk om te beginnen.
zonder stink nitro of gloeipluggen die het weer niet deden.
of je vinger tussen de proppelor als je hem wil starten :slight_smile:
dit is leuk en ik heb het pas ontdekt maar ga ook helemaal los .

Welkom!