Wouter uit Enschede

Hoi

Ik ben Wouter en kom uit Enschede. Ik ben net begonnen met het bouwen van mijn eerste Quad.

Ik kom zelf veel bij RC Racing in Enschede, ik ben namelijk een mini-z rijder. Ook rij ik wel eens bij de mini-z club in Enschede.

Ik was na het eerste filmpje wat ik zag op youtube van een race meteen enthousiast. Wat een snelheid, dacht dat mijn mini-z Mclaren snel ging :slight_smile:

Ik ben benieuwd of er ook mensen uit de buurt van Enschede bezig zijn met FPV Racing.

Greetz Wouter

Welkom! Al op ‘leden op de kaart’ gekeken?

Grappig. 2 Tukkers uit Twente die zich gelijktijdig aanmelden en vragen of er leden uit Twente komen😜

Inderdaad toevallig. En we beginnen beiden :slight_smile:

Welkom op het forum !

Welkom, ik woon zelf in Hardenberg. Het is misschien niet twente, maar wel in de buurt.

Mooi dat er steeds meer mensen uit de regio zich aanmelden, misschien leuk om in de toekomst eens een meeting o.i.d. te houden (of beter nog:Een Race!)

Zo, de eerste items voor mijn quad zijn binnen. Het wordt een zmr250 met cobra2300,s. De esc zit ook nog over te twijfelen. Meteen met littlebee,s optos beginnen of met afro,s.

Heb er veel zin in om te gaan bouwen en te vliegen natuurlijk. Heb al een tijdje de hubsan x4 om te oefenen en dat gaat al erg lekker.

De volgende items komen de komende weken binnen en daarna sparen voor de transmitter en fpv gear.

Erg leuk dat je door verschillende blogs en forums zo in de hobby wordt getrokken. Ik wordt met de dag enthousiaster. Zit zelfs al op google earth plekken te zoeken waar ik mijn eerste fpv vluchten kan gaan uitvoeren :slight_smile:

Hahahaha jij ook al druk aan het verzamelen?
Heb de volgende delen al bij elkaar gesprokkeld.
-Blackout min H clone met origineel pdb (komt deze week binnen😜)
-Naze32
-4xCobra 2204 1960kv
-4x sec ZTW 20a
-paar setjes hq props
-nieuw soldeerboutje

Nu nog ff inlezen in welke lipo ik wil gaan gebruiken. (Ga met 3s beginnen)

Baal er wel van dat heel veel spulletjes niet op voorraad zijn in Nederland zoals de immersionrc 600mw, en die 600tvl cameraatjes…

Ben ook beetje huiverig een Taranis te bestellen in het buitenland…

Leuke dat je ook bezig gaat binnenkort.