wil zo snel mogelijken drone voor zo weinig mogelijk geld.

ik wil graag een eigen drone maken wie kan mijn helpen.
ik heb alles nodig drone,resever en eventueel fpv set (maar kan ook later)
mijn eis is dat hij zo snel mogelijk moet gaan.
mijn budget is rond de 200-300 euro zonder de fpv.

deze snelheid zo ik graag willen is dat mogelijk voor mijn prijs klassen?

alvast bedankt

Je hebt zelfs geen remote? Dan wordt het echt heel lastig… Zul je toch hele goedkope Chinese zooi moeten gaan zoeken en niet teveel eisen stellen.

En vergeet niet dat de hobby ook aardig wat geld kost nadat je klaar bent met bouwen. Vooral met die goedkope racertjes gaat er vaak wat stuk. Geen goedkope hobby!!

Zoiets kan ook:
http://www.massiverc.com/PrestaShop/en/507-diatone-fpv250-v3-multirotor-bundle.html

Turnigy remote erbij…

ik dacht aan:

en dan nog de resever en de motortjes
en de kleinen bijbehorende spullen.
maar ik heb geen idee welken motortjes een goeden prestatie geven en die niet overdreven duur zijn.

als iest niet goed is of niet kan, zeg dat dan gewoon want daar leer ik ook weer van.
want het is de eersten keer dat ik zelf een drone wil gaan maken.

Ik vlieg met Emax 2805 2840Kv motoren en Afro ESCs, 7 dollar per motor en 10 dollar per esc.
ESCs kunnen SimonK en BLheli draaien met oneshot en damping.

Op 3s met 5x3 gemfans vliegt dat heerlijk.
Nadeel is dat ze niet echt zuinig zijn, op 1300mah 3.30 minuten fun

3:30 !!! Hahaha… Gsus. Kom ik met mijn 9 minuten. Ok wel met een 1800mah icm 2204-2000. Met 6x3 nu en wil naar 5x4.5 op 4S op den duur .

Heb Cobra’s 2300kv met Gemfan 5x4 schroef met Mantis 12A ESC en een 1300 mAh 3s. (Frame Flip 260 met Naze32)
Vlieg ook een 1200 mA op in 3 min 30… (wel niet zo agressief vliegend als Freakert… :smiley: )

G. Erwin