Wiebel ?? Maar leuk!!

Jongens jongens vanavond 2 uurtjes gevlogen word steeds beter en durf steeds meer!! Wat een ontzettende vette hobby is dit !!! Het enige wat mij opviel was dat mijn quad begint te wiebelen als ik hem met een beetje throttle laat zakken vanuit grote hoogte. Enige idee waar dit vandaan kan komen of kan dit ook gewoon de wind zijn? Of moet ik mijn PID’s toch weer wat bijstellen? Ik hoor het graag wat jullie denken!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hahahaha oefening baart kunst zei m’n opa altijd 8)
Vlieg je in acro of horizon/angle mode?

Ik zit nog in beginners modus haha maar denk dat mijn avontuur tijdelijk gestald is haha ik zag even een slootje over het hoofd :frowning: compleet onder gedompeld helaas. Ik laat hem drogen en zie wel wat er nog te redden valt!

In een grote bak rijst leggen. Schijnt ook te helpen bij mobieltjes

We zullen zien! Hij ligt te drogen misschien een goed excuus om gelijk een motolab cyclone te kopen!

Ik denk dat ik een engeltje op me schouder had! Alles werkt nog! Zo meteen ff een testvlucht!

Nice ;). Tja die wobbel bij dalen, welke FC gebruik je en welke software ? Airmode is namelijk perfect om dat soort dingen eruit te krijgen omdat hij ook corrigeert in een daling met throttle op 0.

Heb nu nog een cc3d met librepilot maar heb hier via het forum een Lux gekocht kijken of hij dan anders reageert

BF met AirMode …

Precies :slight_smile: BF erop en gaan :thumbup:

Morgen is hij binnen dan gaat hij erop [emoji51]

Op mijn oude ZMR had ik ook librepilot met een CC3D, dat wiebelde als een malle. Nu vlieg ik met een F3 controller en betaflight, zo strak als wat!

Op je CC3D kun je ook betafligt flashen, alleen moet je even de esc’s in een andere volgorde aansluiten.