Wie gaat er straks de FrSky Horus leveren?

Ik ben benieuwd wie er in nl dit ding gaat leveren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Denk alvast de bekende online fpv race shops in NL… Of al diegene die de 9D ook verkopen

Ik zag hem namelijk nog nergens staan, of Google zoekt niet goed door de. Nl sites heen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Los daarvan, wie wil d’r nu met zo’n immens groot apparaat vliegen? Je rugzak zit gelijk vol en weegt een kilo zwaarder dan met een normaal formaat zender, idem als je 'm gebruikt zonder lanyard, je armen worden al snel moe van al dat gewicht. Ik zie (los van de bling-factor) niet in waarom mensen lyrisch zijn over deze radio?

Vooral de gimball’s schijnen heerlijk te zijn. Maar die kun je in een Taranis ook vervangen.

Toemen gaat deze zowiso leveren zie ik net.

wat ik niet snap, waarom is er geen fabrikant die een kleine zender maakt, 1 die lijkt op een controller van de xbox of playstation. Daar zou je al genoeg aan hebben voor het quad vliegen.

Je hebt tegenwoordig ook al die toeters en bellen niet echt meer nodig, door de slimme flight controllers kan je een hoop daarin instellen, of gewoon via usb kabel aan je pc.
Ik heb nog met de “echte” heli’s (nitro) gevlogen, daar voor moest je een berg instellen, throttle curve, max rotor snelheid, rotorkop type, end points, etc

De prijs van toemen zal wel niet kloppen, €100,-
Dan kocht ik hem meteen…

De reden dat ze geen playstation of xbox controller namaken is okay het het dan gewoon niet meer professioneel uitziet.

Als ik nu met een spektrum dx7s vlieg en mensen je wat vragen lijkt het een “dure” hobby en geen Bart smit speelgoed.
Zal ik een zender in de vorm van een controller vasthouden zouden ze vragen of een speelgoed winkel dit ook verkoopt.

Kijk maar naar de blade rtf inductrix controller. Vliegt voor geen meter.

Het staat er best wel duidelijk vermeld…
“Betaal de aanbetaling van €100.00 en ben verzekerd van de eerste partij die bij ons binnen komt. De definitieve prijs is helaas nog niet bekend!”

Dat heb ik gemist…

kuch TBS Tango http://team-blacksheep.com/products/prod:tango kuch

Kleine controller zegt hij toch? :stuck_out_tongue:

Tango trekt mij ook niet veel te groot en redelijk nutteloos fpv scherm.

Een zender die er professioneel uitziet? Heb je dat dan alleen als een zender er uitziet zoals ze er nu uitzien? Ik zeg niet dat de zender eruit moet zien als een xbox controller, maar meer in die richting. Iets wat niet zo bulky is. Is een scherm bv echt nodig? De meeste dingen stel je in op de FC en niet meer in de zender.

Ik zou liever een kleine, goed in de hand liggende zender willen hebben, ipv een groot bulky ding. Enige wat nog wel van belang is, is de uitslag van je sticks, die moet wel groot genoeg zijn.

Klinkt misschien gek, maar deze is erg klein en licht vergeleken met de taranis: http://www.getfpv.com/flysky-fs-i6-afhds-6ch-transmitter-and-6ch-fs-ia6b-receiver.html

Ik ben er zeer tevreden mee :thumbup: Hij ligt goed in de hand. De 6 kanaals is met een update naar 10 kanalen uit te breiden. Bereik is standaard rond de 2,5km. De zender en ontvanger hebben IBUS, wat hetzelfde is als SBUS, maar dan van flyksy. Daarnaast kost het geen drol :wink: