Welkom op het nieuwe FPV-Racing.nl forum!

Zo’n drie jaar geleden heb ik al mijn quads etc. verkocht en ben ik gestopt met fpv-racen, drone racen of hoe je het ook wilt noemen. Daarmee heb ik ook het forum een beetje verwaarloosd :grimacing:

Sinds een paar weken ben ik echter weer bezig met de hobby. Ik heb samen met @walterkort een tweetal Druid Ones gebouwd welke er nu helemaal klaar voor zijn. Daarmee begon het ook weer te jeuken om weer eens iets met het forum te doen.

Het forum draait nu op Discourse. Heel wat anders dan het oude(rwetse) SMF waar het forum voorheen op draaide. Hopelijk ga ik velen van jullie weer terug zien op dit forum.

2 Likes

Super! Ik ben er in ieder geval blij mee en hoop dat het aantal actieve vliegers ook weer toeneemt.

Groeten en dank!,
Peter

1 Like

Zegt het voort :slight_smile:

Oohw dit werkt lekker!! Ziet er weer een beetje eigentijds uit ook :slight_smile: Lekker bezig geweest Bjrno!

2 Likes

En het is ook lekker snel :smiley:

Haha mooi om te zien dat sommige de hobby alweer hebben verlaten en opnieuw hebben gevonden en ik kan na jaren proberen nog steeds niet fatsoenlijk vliegen hahahaha

1 Like

Haha nou ik ben ook nog steeds geen held in door gates vliegen hoor. Ik moet nog even flink oefenen in de simulator vrees ik :slight_smile: