wegens een defecte ubec, heb ik nu dus in totaal 2,5 dode FC's AAArrgggh

helaas ben ik het slachtoffer geworden van een zeer onzichtbare FC killer,
mijn stepdown, bleek te zijn overleden.
eerst dacht ik dat het probleem lag aan mijn slordig gesoldeerde PDB,

het 1e slachtoffer was mijn ZGAN CC3D die ik van Walter had overgenomen.
alles leek perfect te fuctioneren, maar toen ik de stroom voor mijn 1e maiden met mijn Nieuwe aanwinst ( een Lisam210) (welke ik ook dankzei Walter in mijn bezit had gekregen) :slight_smile:

daarna hoorde ik een knisper, toen zag ik een vonk , en daarna was het einde oefening.
behoorlijk beduusd van het gebeuren, sloot ik mijn pas aangekochte naze32 aan, nadat ik natuurlijk alles opnieuw had gechecked,

maar ook hier ging het goed met de 1e powerup, maar ook netzoals de cc3d was de 2e x powerup ineens geknetter, rook en daarna was ook mijn naze DOOD.

de halve FC is mijn muliwii 3.0 deze is een kasplantje geworden, en kan niet meer zelfstandig denken. er brand alleen een continu rood lampje, :ā€™(

dus bied aub jullie FCā€™s aan, ik heb intussen

verschillende nieuwe frames erbij, maar ik kan nog steeds niet vliegen

mvg,

marcel

alvast bedankt,

marcel van eijs

wegens het graag op voorraad willen hebben, zoek ik er nog 2

Ook gewoon in NL te verkrijgen :thumbup:

https://quadcoptersenzo.nl/Flightcontrollers/openpilot_cc3d

Ik denk dat hij meer op zoek is naar de " goedkopere " clones ;D

Voor dat geld kan je net zo goed een tientje bijleggen een F3 Evo of F3 Cyclone aanschaffen :wink:

Ik heb hier nog een CC3D EVO rev c+ liggen. Moet even kijken of ik alle kabeltjes er nog bij heb.
ā‚¬7,50 incl. postzegel?

haha, true story. Ja, clone is t keyword, was me even ontgaan :stuck_out_tongue: T was goed bedoeld :crazy: