wat doe ik niet goed!

Het is voor mij een nieuwe wereld ik heb een phantom 3 een controle met HDMI uitgang.
Heb gisteren Fat shark Dominator 3 binnen gekregen HDMI kabel in de controle gestoken en in de bril maar geen beeld in het scherm van de bril geef aan dat die op de HDMI poort staat aan gesloten wat doe ik verkeerd?

[member=584]Arie[/member], iedereen hier gebruikt zijn quadcopter om te racen en gebruikt dus de ontvangstmodule die in de Dominator ingebouwd kan worden of een externe analoge ontvanger. Ervaring met DJI of de HDMI poort van de Dominator zal hier zeldzaam zijn. Voor mensen met ervaring met DJI apparatuur zou je eens op modelbouwforum kunnen kijken.

Heb je het kleine schakelaartje linksonder op de bril omgezet? Als die goed staat moet het gewoon werken. Ik heb op die manier ook mijn bril aan mijn iphone gehangen toen ik nog een Phantom 2 Vision+ had.

Ik heb een domv3

Je hoeft de interne ontvanger niet uit te zetten. Je zou het HDMI beeld moeten ontvangen zodra je HDMI als bron kies(zowel in 3d mode en normale mode moet je beeld zien. Het 3d beeld zal als het geen 3d-signaal is vreemd zijn)

Volgens de handleiding moet je de HDMI kabel inpluggen terwijl de dominator uit staat, en daarna pas de dominator stroom geven. Ik heb dit in de praktijk nooit hoeven te doen maar misschien is het voor de DJI wel van belang

The HDMI port can be connected to HDMI devices via the HDMI mini port. Recommend to
first connect to the HDMI device then apply the power from the battery (allow the HDMI
device to initiate using power supplied through the cable by the host device before powering
goggles). Disconnect battery when switching between devices to clear the settings.
Note (1): Most HDMI connectivity issues are due to either incorrect monitor settings or faulty
HDMI cable. Before assuming the HDMI is defective, try with alternative HDMI sources and
alternative cables. HDMI cables may fracture over time at connector flex points.
Note (2): Receiver needs to be powered off in HDMI mode to prevent conflicting signals
being sent to the display.

Het was inderdaad dat kleine schakelaartje bedankt voor de reactie.