Wat aan te raden voor beginners?

Even een nieuwe topic gemaakt.
(vervolg van: http://www.fpv-racing.nl/even-voorstellen/hallo-iedereen/)

Wat aan te raden voor beginners?
Dit is een redelijk nieuwe hobby, en er zijn zoals ik waarschijnlijk nog mensen die redelijk groen zijn achter hun oren en die niet goed weten wat best te kiezen. ;D
Zelf zou ik uiteindelijk ook mijn racer zelf willen maken en alles hierover leren maar voorlopig zoek ik meer naar een kant en klaar, ready to fly systeem zodat ik fpv kan beginnen oefenen.
Dit moet zeker nog zo geen monster zijn zoals waar jullie mee vliegen, maar het mag ook niet te simpel zijn.
Ik zoek ook op velden en bossen, en mischien in een paar oude gebouwen te oefenen en wil geen problemen met de verbinding hebben omdat het eigenlijk maar “speelgoed” is.

Wat voor systemen kunnen jullie hiervoor aanraden?

ik ben ook een beginner

ga ten eerste voor een goede flight controller zoals Naze 32 (moederbord ) 32 bit
begin over die flight controller maar goed info te lezen
die flight controller zou ik persoonlijk zeker gebruiken als je iets bouwt

frame kan je zelf maken zelfs van een plaatje triplex zelfs :slight_smile:
wat wil je ?
hoeveel wil je uitgeven?
wil je meteen met een bril op?
wil je eerst oefenen ?
ik zou zeggen typ je behoefte,zodat mensen goed advies kan geven :wink:

Ik zat zelf meer aan een kant en klaar systeem te denken omdat ik qua techniek op dit gebied een noob ben.
Alles is redelijk nieuw voor mij in deze hobby, flight controllers instellen en dergelijke heb ik allemaal nog geen ervaring mee.
Als ik genoeg hulp krijg via dit forum wil ik eventueel wel een build proberen en al doende leren.

Hoeveel het kost maakt me minder uit, niet dat ik geld teveel heb maar ik ben van mening dat ik beter iets goed kan kopen dan achteraf wat teleurgesteld te zijn van de resultaten. Hoe duurder het wordt, hoe langer het wel zal duren voor dit klaargeraakt :wink: