WALKERA RUNNER 250 RACING QUAD

Dit kan wel eens een knaller worden. Slechts US$148 als bouwpakket. Ook te koop met zender en bril voor us$748 en alles wat er tussenin zit.
Walkera 250

ziet er niet verkeerd uit
toch toegankelijk voor iedereen
en een mooie lijn met verschillende mogelijkheden voor iedereen.
:slight_smile:

Walkera is zo’n merk wat je laat denken dat het materiaal beter gaat werken als je t upgrade met duurdere onderdelen.
Ik kijk het nog ff aan iig…

Als ik aan Walkera denk, zie ik alsmaar helicopters voor mij die het net-niet zijn zeg maar… Benieuwd hoe dat in dit geval uit gaat pakken. Ook even aankijken.

Qua uiterlijk ziet het er wel netjes en degelijk uit!

Die props staan me al niet aan… die ken ik van de goedkopere LOS quads.

Altijd weer de vraag wat ze er aan motors en ESC in proppen.
En 12/14 minuten vliegtijd?? Jaaaaaa ja…

Ik ben het met alle opmerkingen wel eens maat je moet niet de prijs uit het oog verliezen.
Dit is natuurlijk een Kia Pikanto en die moet je niet met een Porsche gaan vergelijken.

Ik denk dat je iemand die met race quads wil beginnen en nog geen ervaring met quads heeft deze best kan aanraden.
Helemaal als die persoon niet weet welke kant je van een soldeerbout vast moet houden. ( dat leert wel snel overigens :))

Haha, ja daar zit wat in.

Maar heb helaas teveel ervaring in dit soort dingen… goedkoop is meestal duurkoop helaas.
Uiteindelijk moet je bij deze hobby altijd schade repareren en een soldeerbout vast kunnen houden…

Voor de beginner pak je beter een simpele Hubsan, vliegt vliegt leuk en kost geen drol:

Ben ook met zo’n Hubsan begonnen. Die gekke dingen vliegen als een malle!
Ideaal ook om binnen mee te oefenen. Zo ben je begrenst door wanden en een plafond.
Als ze op 100m zitten, wat ze makkelijk halen, ben je hem kwijt! En daar zit hij zo aan.

“Ultra fast speeds of 35-40Km/h”??

Leuke dingen, maar die ultra high speeds vond ik ook wat byzonder. Kan ook bijna niet anders met een 20C accu. Ik heb dit apparaat een keer in het echt mogen aanschouwen. Leuk ding hoor daar niet van, maar niet het allersnelst zoals je terecht opmerkt :slight_smile:

Heb net de review bekeken, en inderdaad, het is het net niet helemaal…

Deel 1 https://www.youtube.com/watch?v=1TENQzEKI48

Deel 2 https://www.youtube.com/watch?v=TFE1bBX6GY4

Heel leuk en compact, zou dan alleen het frame willen, en de verlichting :slight_smile:

fiberglas met carbon laagje :slight_smile:
net zoiets als verguld :slight_smile: