Walkera f210 dalprop triblade

Beste piloten!

Nu al een tijdje aan het vliegen met mijn walkera f210 en ik zag op YouTube iemand met triblade Dalprops op zijn f210 vliegen. Dit zou meerdere voordelen met zich mee brengen. Nou was ik benieuwd of een f210 piloot dit al getest heeft en hoe de ervaringen zijn?!

Ik hoor graag van jullie!

Link van YouTube filmpje:

Hoi Bartel,

Weet je toevallig welke pitch die triblades hebben? Heb een set triblades liggen 5040 als ik me niet vergis.
Kan die morgen eens proberen op mijn f210

Hallo BeeMan,

Dat durf in niet te zeggen. Ik heb een setje groene 5045 geprobeerd maar nog niet de lucht in gekregen omdat ik nog op zoek ben naar geschikte borgmoertjes… Hoe heb jij ze kunnen bevestigen?

Alvast bedankt!

Hoi Barthel,

Ik heb borgmoeren m5 gebruikt. Alleen is de as van de motor wat aan de korte kant. Maar vlieg al een paar lipos met 2 blade dalprops en geen problemen gehad met losgaande moeren
(Edit)
hoi Barthel,
Heb tribaldes 5040 geprobeerd. Geen succes op de f210, had 50%throtlle nodig om alleen al te kunnen hooveren. Ben terug gegaan naar de twoblades in afwachting van 5045 triblades die onderweg zijn

Hoi Barthel,

Gisteren voor het begon met alweer… te regenen 2 lipos leeg gevlogen met dal5045 triblades.
Vliegt iig bete dan met de 5040 triblades. Voor mijn gevoel geen schrikbarende verbetering, maar ze blijven wel op de 210 nu.
Kan me wel vinden in de comments van de video.
maar denk dat je deze het beste zelf kan uitproberen of deze iets voor jou zijn

Dat ga ik dan binnenkort maar eens doen. Gisteren met mijn nieuwe fatshark dominator v3 gevlogen. Veel oefenen maar daar kan ik wel aan wennen.
Bedankt voor je reactie en we hopen op beter weer!