VTx antenne bevestiging

M’n VTx antennedoorvoer gaat stuk. Ik gebruik verleng kabeltje om te voorkomen dat de VTx board stukgaat bij directe bevestiging.
Maar ik kan nergens aan haakse doorvoer vinden.
Nu loopt t kabeltje in een bocht door het frame en dat kleine beetje dat m aan de SMA plug vasthoudt is ook kwetsbaar.

Iemand betere oplossing?

Te vinden bij Banggood of Surveilzone. Type maar eens " SMA connector" in bij Banggood
Waarschijnlijk ook wel dichter bij huis te vinden…
Heb ook al 3 connectors van hun printje gecrasht voordat ik de connectors had gevonden…

ja die zocht ik, thnx… had alleen dicht bij huis gezocht

Het lijkt wel of je met dit alles van ver moet halen
schroefjes,spacers ,sma kabeltjes ,flight controllers
ze hebben niks hier in een Modelbouwshop
:slight_smile:

Het gaat ook allemaal zo snel, een grote voorraad aankopen is gewoon zelfmoord, volgende maand is er weer iets nieuw op de markt…
En de marges liggen zo laag door het hele internet gebeuren…

Tegen de tijd dat het hier in NL in de winkel ligt is de prijs al minimaal verdubbeld en is het niet interessant meer…

Ik heb ze van Ebay http://www.ebay.com/itm/271340183750?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Zo,n sma kabeltje of een motor of een Esc
als je iets besteld kun je er beter 2 van bestellen .

Spares is altijd handig bij deze “vliegende hobby”. Naze32, vtx, camera, armpjes, esc, motor en props zijn toch wel erg handig om op voorraad te hebben.

Was dit weekend erg blij met m’n spare motor! Nu nog een tweede quad afmaken zodat ik op het veld kan doorvliegen als er een echt niet meer ter plekke te herstellen is :twisted: