VRAAG! wie kan mij helpen aan een LHCP RPSMA Reciever antenne?

Een goedenavond allemaal!

Om een lang verhaal kort te houden, ik ben op zoek naar iemand (of een winkel) die mij een LHCP RPSMA antenne kan verkopen?
gaarne een 4 cloverblad antenne, heb gelezen dat dit beter is. nou heb ik vrij lang het internet afgestruind om er eentje (voor zaterdag) in huis te hebben, maar niet gevonden.

Zou iemand op dit mooie forum mij kunnen helpen? en moet ik die van immersion hebben of is dat marketing?

Hartstikke bedankt alvast!

Happy flyin!

Die van Immersion zijn sowieso goed. Let wel op of je RP-SMA of SMA nodig hebt. Multirotorparts heeft de SMA.
Minicopters.nl heeft de RP-SMA. http://www.minicopters.nl/79550/fpv_benodigdheden_br_br_/1.aspx

Harstikke bedankt voor je snelle reactie!

inderdaad minicopter heeft de RPSMA 4 blads, nou moet je er dan meteen 2 kopen. en mn drone heeft al een mini LHCP RPSMA dus heb eingelijk alleen een 4blads nodig voor m’n reciever.
en ik vind 50 euro (incl verzenden) best veel geld.
Zeker omdat ik (ben ik vergeten te vertellen) al een set RHCP van immersion, dus vind het dan een beetje zonde.
indien iemand toch nog een extra set LHCP RP-sma heeft liggen en liever rechts wilt, ik wil best ruilen!! :smiley: <3