VORTEX PRO

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/dannymetall/logo_vortex_final_zpsgxkr4wsw.png

Enkele Tests van verschillende TeamPiloten (EU/USA) van de Eerste Modellen van het Prototype

Foto’s mogen nog niet ge’shared worden omdat “voorlopig” sommige Parts nog 3D geprint zijn
en er nog kleine aanpassingen kunnen worden gedaan

http://www.immersionrc.com/

Heb die van Boris gezien… machtig mooie machine! Klein, laag, OSD, 2 vermogens VTX… ik zeg een winnaar!

Ben erg benieuwd naar de nieuwe vortex pro, de normale vortex is iets te ‘slap’ vind ik. kan je er met 5-6S mee vliegen?. Ben ook erg benieuwd hoe de nieuwe vortex het doet tegen de 5"/6" Alien van impulseRC.

This thread sucks without pics… Die lekkermaakfilmpjes hebben we nu wel gezien he…

:wink: :lol: :clap:

Mensen die afgelopen weekend in Soesterberg waren hadden de mijne kunnen zien. HINT: Als je goed zoekt op fotos op dit forum dan zie je er een waar ik hem vasthoud :wink:

Mijn vliegmaatje heeft een rondje met je geraced (les gekregen), dus heb de verhalen wel gehoord… :smiley:

Ik heb nog een foto van iemand gekregen die wat aan de verbeelding kan overlaten. Mooie low profile look is er goed op te zien.

Een aantal foto’s van ummagawd

Let wel op het zijn allemaal prototypes die ook nog eens kunnen verschillen :D. Hou je niet te hard vast op de foto’s. Zelfs ik en danny hebben beide een andere proto

Hier toch nog een ergens kunnen vinden van zondag.

Potverdorie man :slight_smile: Machtige mooie feature. Maar ik hou ook veel van het zelfbouwen! Maar toch wil ik die features. Lastig ;D

Ik weet al wat naar mijn vortex en qav charpu edition gaat komen :slight_smile:

Dan moet ImmersionRC maar een FlightController uitbrengen met deze features!

Er zit een eigen flight controller in op basis van cleanflight en f3 processors. Eentje is voor fc gedeelte en de andere voor de OSD enz :slight_smile:

Die combo dus, op 1 boardje. FC, OSD & VTX. Maarja, daar schieten ze zich (gedeeltelijk) mee in de eigen voet, eerst Vortexjes verkopen…

[member=487]Dirk[/member], ze schieten zich juist in de voet door dit niet als los board uit te brengen! Volgens mij is de groep die zelf een quad wil bouwen een stuk groter dan de groep die een vortex wil kopen. Als ze het een beetje slim doen zorgen ze ervoor dat ze dezelfde pcb kunnen gebruiken in een vortex zodat deze fc zowel als sparepart voor de vortex werkt of als losse fc.

Is gewoon slimmer voor beheer van ze :D. je moet nu ook current sensor en alles goed gaan bedraden en als je dat aan gebruikers overlaat weet je hoe het gaat :d

Ik zag eerder op de week dat filmpje van je van het NME en het viel me op dat je ook de current monitorde inderdaad. Hoe doe je zoiets eigenlijk?

Met een current sensor. Die plak je dus tussen je lipo en de rest, meet de stroom die loopt. Kan je dus je verbruikte Mah echt zien. Als het via het voltage wordt berekend is het altijd een beetje een gok namelijk. Een current sensor voorbeeld (zijn er heel veel te krijgen hoor):

Oeh vet, die past gelijk op je OSD? nais :smiley:

vid from Boris.B :thumbup:

VORTEX PRO