voorstellen

He gasten!

Mijn naam is Robbert, ben cameraman bij defensie en onze opdrachten bestaan uit een quote van de minister opnemen tot de meest toffe uitzendingen/oefeningen waar clips gemaakt moeten worden. het enige dat er nog mist zijn FPV Drones en dus had ik bedacht me hier hobbymatig in te gaan verdiepen.

Het doel is om een gopro8 te dragen en cinematische beelden te schieten.

Nu heb ik een hoop op YouTube gevonden over de Bumblebee, de Megabee enzovoorts. Op banggood heb ik ondertussen ook een winkelmandje gevuld met:

-iFlight MegaBee V2.1 3 Inch FPV Racing Drone BNF F4 Flight Controller 2-4S 35A ESC 500mW
-FrSky ACCST Taranis Q X7 Zender 2.4G 16CH Modus 2 Wit Zwart Internationale versie voor RC
-Eachine EV800 5 inch 800x480 FPV Goggles
-7.4V 2S 2000mAh 8C Lipo-Batterij Compatibel voor Frsky ACCST Taranis Q X7
-ZOP Power 14.8 V 1800 mAh 65C 4S Lipo-batterij XT60-stekker voor RC FPV Racing Drone
-iFlight MegaBee TPU 3D-geprinte GoPro Hero 8 camerahouder 25 ° voor FPV Racing RC Drones

kan iemand mij vertellen of dit verstandig is en waarom wel of niet?

1 Like

he
Ik heb al een paar jaar ervaring met vliegen en het lijkt me dat je accu wel wat aan de grote/zware kant is voor een al wel zware 3-inch drone. persoonlijk zou ik toch eerder voor een 1000-1300 mah gaan. Dit geeft misschien kortere vliegtijden maar anders zou het zo kunnen zijn dat hij niet zo vlug is als je zou willen. Verder wil je waarshuwen dat cinematische beelden maken met een freestyle drone wel eerst heel wat oefening zal kosten. Het is niet zo makkelijk als met bijvoorbeeld een dji.

Verder denk ik dat alles wel moet werken ik heb niet alles grondig bekeken maar zie niet iets vreemds.