Voorstellen :)

Hoi allemaal,

Ik ben Menno. Ik heb sinds vorige week een Storm SRD250. Na lang twijfelen toch maar eentje besteld, heb zelfs nog over een DJI Phanthom nagedacht, maar dacht altijd wat moet ik filmen ?

Ik heb vorige week voor het eerst gevlogen met mijn drone, maar nog niet FPV. Ik ben erg ook achter gekomen dat een kunstgras voetbal/hockey veld best hard kan zijn. Er was een schroef gebroken waarmee een arm vast zat. De dag erna de drone hoog in een ballennet gehangen en op zondag zag ik mijn drone hoog in een boom zijn verdwijnen. Een klein jochie, dat vissen interessanter vond dan mijn drone, zei “Die ben je kwijt.” Uit eindelijk mijn drone uit de boom kunnen vissen met een stuk touw met een baco eraan. Hierdoor kon ik de takken bewegen en viel mijn drone uit de boom. Baco hangt nu nog in de boom, aangezien ik die er niet meer uitkreeg. :wink:

Ik heb inmmiddels een Fat Shark Dominitor V2 binnen en wacht nog op een nieuwe video transmitter voor mijn SRD250. Ik heb een ImmersionRC 5.8Ghz besteld bij HK.

Iedereen bedankt voor de vele info in de diverse draadjes, ik heb heel veel geleerd de afgelopen dagen.

Hi Menno, welkom!

Bako is goedkoper dan je copter :clap:

Welkom op het forum :slight_smile:

je zal daar lopen waait het valt er een bacho op je kop :slight_smile:

Gelukkig geen wandelpaden in de buurt van de boom met bahco. :wink:

Gelukkig valt een Baco niet ver van de boom ;D