voorstellen

Hoi mijn naam is Boris en ik vlieg ook multirotors en doe laatste tijd ook regelmatig steeds meer racing.
Ik woon in de regio Eindhoven.

Welkom Boris! Goed je hier te zien.

Hoi Bjorn.
Ja zag nog een racing forum :). Kwam overigens ook iemand van het forum tegen in eindhoven een tijd geleden.

Welkom Boris. Je B330 filmpjes hebben me een tijdje terug mede overgehaald om ook een B330 te gaan bouwen ;D Vlieg je er nog mee of ben je helemaal over op de 250?

He Boris,

Leuk je ook hier weer te zien!

@Ralph
B330 was een leuke machine en jaar lang plezier mee gehad, maar met het racen enzo ben ik toch meer 250 gaan vliegen :slight_smile:

Vandaag weer een leuke fun race meegemaakt. Ik jazzman251 en metalldanny op een super high speed track :slight_smile:

Hey Boris.

Leuk om je hier te zien. Kunnen nog een hoop van je opsteken. Kijk altijd met veel plezier naar je filmpjes.

Welkom Boris.

Mooie video’s inderdaad. Wat is het geheim om een quad zo vloeiend te krijgen?

Thanks. Ik hoop ook dat er veel mensen uit NL meer gaan racen, zodat we wat kunnen organiseren hier in NL.

Thanks. Acro mode vliegen en goede gear doen wonderen en cleanflight handelt de rest :wink:

@BorisB… Na de overstap van een ZMR250 met elcheapo chinese electronica naar een BO mini H en degelijke motoren (cobra’s) en dys sn20 esc’s ga ik pas acht leren vliegen.

De drie vluchten op 3S heb ik beter gevlogen dan alle vluchten met de ZMR. Merk je toch het kwaliteitsverschil.

Lijkt me leuk om een keer mee te doen aan een georganiseerde race.

En uren maken… veel uren maken!

welkom !