Voorstellen :)

Hi allemaal,

Mijn naam is Quinten en kom uit Maarssen dat naast Utrecht ligt. Ik vlieg al meer dan een jaar een DJI F450 om filmopnames mee te maken etc. Nou was ik toe aan wat meer actie en besloot dus om een 250 Class FPV Racer te bouwen. Ik heb nog niks besteld hoor :slight_smile: Maar sta op het punt om dat wel te doen. Wil ook voor het eerst eens wat via Ebay bestellen i.p.v Hobbyking. Is dit een aanradertje?

Hier nog mijn laatste video! Ben zelf nog erg voorzichtig met het uploaden van dit soort filmpjes. Vandaar is dit een verborgen link.

Alvast bedankt!
Quinten

Hallo!

Wat wil je bestellen dan? In Nederland hebben we ook wel wat shops voor FPV onderdelen.

Ja inderdaad had net al op Quadcoptersenzo.nl een EMAX Nighthawk frame gezien voor een luxe prijs. Ga deze waarschijnlijk bestellen. Is het uberhaupt een degelijk frame?

Tip: kijk ook even op multirotorparts.nl. Dit is de nederlandse distribiteur van Blackout frames en Cobra motoren.

Gave video zeg! Welkom op het forum.

Nette film! En als je wat hebt uitgezocht maar ff buurten als je zin hebt, je zit op een 15 minuten van mij vandaag :smiley:

Haha leuk, ik krijg pas in september mijn rijbewijs ;D Hopelijk kan ik dan ook beter vliegen!

Zie ik je in september :wink:

Wauw, mooi filmpje! Welkom hier!

Welkom op dit forum QUAV