Voorstellen

Hallo allemaal!

Ook ik zal me even voorstellen:

Ik ben Sabine, 21 jaartjes jong, wonende in zowel Tilburg als Amsterdam en student Journalistiek.

Ik heb (als het goed is) alle onderdelen voor mijn allereerste quadcopter besteld en verwacht deze hopelijk zeer binnenkort aan de deur verschijnen :).

Ik weet zelf nog niet zo veel van multicopters af, maar ben van mening dat ik met een beetje van jullie hulp/tips wel ver zal komen :D.

Grtz

Welkom Sabine!

Welkom!

Was jij dat die laatst met Jasper bij Chaamse bos was?

Ja Mark, dat was ik.
Ik ben bekeerd ;D

welkom!

Hey Sabine.

Hen jij de eer als eerst vrouwelijk lid van het forum???

Veel plezier met je hobby, maar dat gaat wel goed komen.

Wat voor quadcopter ga je bouwen? Als je gaat voor een mini ennhet anlee vliegwerk kannje alvast een spaarpotje aanleggen, hahaha. Je wordt zeer waarschijnlijk groot afnemer van proojes.

Succes en foto’s en filmpjes posten van en met de quad.

Hoi Pebbles,

Dat zou zomaar kunnen! :stuck_out_tongue:

Ik begin natuurlijk met een heel erg simpel studentenbudget coptertje.
Ik heb een Quanum 250 frame besteld, was een nieuw model, dus ben wel benieuwd, want er zijn nog geen recensies van… met DYS 2300kv motoren.
Vrouwen houden natuurlijk van lichtjes dus die komen er vooral veel op 8)

en uiteraard komen er wel foto’s tevoorschijn wanneer de onderdeeltjes binnen zijn!

Welkom sabine, wat betreft de lampjes ik zou eens naar de programmeerbare leds kijken die met cleanflight op de naze werken. Kan je heel leuk inprogrammeren zodat ze bijv knipperen als je stick inputs geeft.

Thomas.

Thanks voor de tip Thomas. :smiley:
Ik heb alleen een CC3D gekocht, en geen Naze.
Maar ik denk dat mijn vriend wel iets leuks in elkaar kan flansen met een digispark.

Misschien kan je die leds ook wel gebruiken met een CC3D dat weet ik niet. Welke spullen het je er nog meer bij besteld? Fpv gear?

Zijn leuke dingetjes die digisparks.

Oh, zou ik even verder moeten onderzoeken dan.

Ehm ik heb een cameratje en vtx besteld, tijdelijk gebruik ik dan verder de ontvanger en bril van jasper2991. Wil nog even kijken wat ik aan bril enzo het beste kan aanschaffen, aangezien ik dat redelijk prijzig vind.

En ik heb vandaag een mail verstuurd voor een Spektrum dx6i, hopelijk was ik op tijd.

Leuk, gelijk fpv vliegen :slight_smile:

oeh dat frame ziet er wel sexy uit zo plat en met die led covers

Jup, vond ik ook haha

Hoi Sabine,

Volgens mij is er ook cleanflight software voor de CCD3, waardoor het volgens ook mogelijk is om LED’s aan te sluiten. Dan moet je alleen even kijken welke pins je daarvoor gaat gebruiken.

Groeten,

Hagi-one