Voorstellen (Alkmaar)

Ik zal mij ook maar even voorstellen; ik ben Daniël Davelaar uit Alkmaar, a.k.a. Sensei_D. Ik ben 32 jaar en nog niet heel lang bezig met vliegen. Ik hield mij hiervoor bezig met RC auto’s en daarvoor met computers. Nooit echt geintresseerd geweest in RC vliegen, totdat ik een filmpje zag op youtube een tijd terug van een aantal mensen die in een garage aan het racen waren. Dat leek mij ook geweldig!
Begonnen met kleine indoor vliegers begin vorig jaar, toen een Nano QX met 3-axis mode (hell yeah :P) en uiteindelijk de knoop doorgehakt en een ZMR in elkaar gezet. Ik kon met mijn soldeerbout voorheen alleen stekkers solderen, dus dat was wel even eng :wink: Superleuk, gingen veel dingen mis, maar daar leer je alleen maar van natuurlijk. Toegegeven, mijn ZMR staat al even stil door… mijn Diatone Blade 150! Gekocht voor de wintermaanden, om binnen te vliegen, maar dat durf ik toch echt (nog) niet in ons kleine appartement. Buiten echter ook HEERLIJK om mee te vliegen en inmiddels hebben ik en een vriend een garage kunnen vinden om in te vliegen.

Ohja, de eerste keer FPV… OMG wat eng! Nu helemaal verslaafd! Op dit moment rate mode nog aan het leren, dus nog geen flips en rolls.

Welkom op het forum !

Welkom Alkmaar :slight_smile:

Welkom :slight_smile: