Vliegen op de TU/e zaterdag 9 april 17u

Hoi allemaal,

Aanstaande zaterdag zal er op de TU/e een parcours worden uitgezet om te vliegen. Studenten zullen hier de mogelijkheid krijgen om voor het eerst een keertje zelf te vliegen maar ook ervaren vliegers zijn van harte welkom. Ik wil ook kijken of we een vaste (studenten)club kunnen oprichten en het veld waar we zaterdag vliegen, in de toekomst als vast oefenveld te gebruiken. Als er zich een club meld is dit namelijk gewoon mogelijk, dit heb ik al besproken. Er zijn ook partijen al geinteresserd om zo’n club te steunen, nu nog de leden :wink:

Over zaterdag:
Het veld is het kunstgrasveld naast het sportcentrum. Vanaf 17:00u kunnen we gaan vliegen dus we verzamelen rond 16:30u. Omdat het begonnen is als een teamactiviteit van het studenten drone team Blue Jay (ontwikkelen een autonome indoor drone) is het wel handig om te weten wie er verder nog willen komen; stuur een mailtje naar tessie.hartjes@bluejayeindhoven.nl om je aan te melden.

Het veld is tot 19:00u gereserveerd maar waarschijnlijk wel langer te gebruiken. Je zou dus ook bijvoorbeeld om 17:30 of 18:00u kunnen inhaken zodat wij eerst zelf kunnen aanklooien zonder jullie in de weg te zitten.

Mocht je natuurlijk het leuk vinden wat studenten te helpen en wegwijs maken in de FPV drone wereld dan ben je ook eerder welkom! Ook als je zelf nog wat wil aanklooien haha.

Iedereen die eventueel nog een oud model drone te leen heeft hiervoor of van een oud model af moet; let me know! We hebben op dit moment 1 drone kunnen lenen maar dat is eigenlijk te weinig.

Voor eventuele vragen mag je ook bellen: 0612849937 (maar heb morgenavond een tentamen dus ben vanaf donderdag beter te bereiken)

Groetjes,
Tessie

Oja puur ter info: de Cursor komt waarschijnlijk ook eventjes langs voor een verslagje

We komen met team EpiQuad/QuadcoptersEnzo waarschijnlijk even langs, voordat we doorrijden naar België. [member=343]PieterB (Taurus FPV)[/member], [member=178]StefanB[/member] en ik willen wel een paar rondjes knallen!

Tessie,

Bedankt voor het organiseren van de workshop. Ik vond het leuk om wat over de baan te kunnen vliegen, wat met andere drone liefhebbers te spreken en de mannen van Epiquad te zien vliegen! :clap: voor herhaling vatbaar! (?)

Tof om even lekker over dat veld te raggen! Zo zag het er voor ons uit:

Een bochtje naar rechts was wel lekker geweest :wink:

Inderdaad Royce ;D Maar dit was ook wel even een paar rondjes lekker. Gewoon simpel raggen en voluit gaan, en daarna wat freestylen.