Vliegen in Rotterdam of omstreken

Hey guys,

Ik zal me voorstellen, ik ben Heinz. Vorig jaar heb ik een Hubsan X4 gekregen voor m’n verjaardag en ben sindsdien ‘verslaafd’ aan deze hobby. :smiley:

Ik heb nu al een maand en ben recent begonnen met een 250 Quad, zalig.
Ik ben op zoek naar bijeenkomsten in Rotterdam en omstreken waar ik met een groep kan vliegen en sparren over tuning.

Hoor het graag,

Welkom op 't forum!

Om gelijk maar even te zeuren: beter vragen over vliegen in rotterdam in “Afspreken” board of “Locaties” board zetten. ;D

wij zijn al bezig het een en ander te organiseren voor quadracing. zowel binnen in een grote fabriekshal en buiten.
Tevens willen wij wedstrijden gaan organiseren en met de rest van europa mee gaan doen.

:slight_smile:

Mag je eerst je attitude wel een beetje bijstellen “E store Rotterdam”

waar mensen werken heb je verschillende invalshoeken en persoonlijke karakters. De een wat stroever en de andere los.
chat en email zijn een emotie loos medium waarbij snel iets verkeerd kan worden opgevat of kan worden uitgelegd.
punt is, wij streven allemaal naar een leuke bobby en vooruitgang. hierbij is het vallen en opstaan en een lang leerproces. kijk maar naar de overheid en regelgevingen.

Wij proberen er alles aan te doen om het leuk te houden… leven is toch al zo kort…

:smiley:

inmiddels hebben we een gezellig groepje welke elkaar toch wel vrienden kunnen noemen.
whatsapp groepje is er ook. welke ik heb aangemaakt.
FPV Basterds Rotterdam :smiley:

gezien ervaringen onder andere van horen en persoonlijk hou ik er toch een paar regels op na.
ga ik niet lang of kort over zijn gezelligheid is proi 1.

ieder is welkom en met ieder neem ik de regeltjes door (geen bizarre)
en wie weet behoor jij ook tot de vriendenclub binnekort zo simpel is het.

en [member=295]Heinz[/member] je moet die tas gaan halen :lol: