Video opnemen via fpv

Is het mogelijk on fpv beeld op te nemen daar ik geen ruimte heb op mn quad voor een actioncam, ook heb ik geen fatshark met sd, kan iemand me op weg helpen?

Mini DVR Video Audio Recorder For FPV Multicopters

Ahh kijk eens aan, Heb je een voorbeeld van de beeldkwaliteit?

Bedankt voor zover, grt Kevin!

Onderaan bij de reviews staan video’s. Maar net als bij de SD DVR moet je er niet te veel van verwachten.

Ik vind het mooi zat voor mn mini, thanks voor de links, kga is ff klikken haha

ik gebruik usb video grabber en ezcap op mn telefoon. ben je voor 10usd klaar en je kunt meteen terugkijken.

[member=816]Toby[/member] hoe gaat dat precies in z’n werk?

Dat gaat voor zover ik lees niet met een Iphone, maar ik heb nog een losse video ontvanger, als ik die wat stroom geef dan kan ik dat via zo’n kabel ook op mn laptop krijgen gok ik

Denk dat dat inderdaad alleen werkt via Android.

Wat inderdaad ook nog zou moeten kunnen is via je laptop.
Dan moet je de video out van je ontvanger aansluiten op bijvoorbeeld zo iets Analog Video -> USB adapter.
Dan kun je daarmee weer je analoge signaal omzetten naar een digitaal signaal en die zou je dan met je laptop kunnen capturen.
Weet niet of dit werkt op een Mac maar lijkt me dat die dingen allemaal het zelfde werken.

Zelf nooit uit geprobeerd, maar wel interessant als het werkt.

deze grabber en een otg kabeltje. ezcap is android. telefoon heb je altijd bij je dus wel makkelijk

Gelukt, ff kabeltje met usb gehaald, geinstalleerd en via een losse video ontvanger kan het naar de laptop gestreamd worden