verschil tussen Lhcp en Rhcp

Wat is het verschil tussen de immersionrc spironet lhcp links en de RHCP rechts?

De polarisatie van de radiogolven, links gedraaid of rechts gedraaid. Linksom kan slechter ontvangen worden met een rechtsom antenne en andersom, dus een matchende set is belangrijk. Verder maakt het niet uit welke van de twee je kiest.

Daar ben ik blij mee, ik heb een set linkse liggen :grin:

ik heb zon gevoel dat het niet echt uitmaakt
:slight_smile:
zelfde als links gedraaide yogurt
ja ja wat maakt het uit links of rechts om je yogurt maken ??
:slight_smile:
hij zend het uit in de vorm van de cloverleaf
als dat metaal maar precies op maat is maakt de vorm niet veel uit

is dat wel eens uiitgetest of dat veel uitmaakt ?

jazeker , maakt het uit , bij race’s worden als er veel speler zijn de helft linksom en de helft rechtsom draaiend gedaan , zodat de polerisatie minder elkaar vervuilt , en dat werkt zeker beter ,
ik heb meerdere setjes , zodat ik kan switchen ,
dus is wel handig om bijde te hebben ,
als je soms met ze 2e vliegt en een vliegt met zelfde poli en dicht bij met kanaal dan zie je lijnen van de ander door je beeld ,
en als je dan een rechts om neemt tx/ en rx , en de ander andersom links dan heb je dat bijna niet , :thumbup:

ik heb 2 setjes maar ik weet nog geen eens of het links of rechts om is :slight_smile:

Beeld van een linksom antenne kan je gewoon ontvangen met een rechtsom antenne. Is wel iets slechter beeld als rechtsom - rechtsom
.

op me bril een cloverleaf
en toen op de quad een zelfgemaakte omnidirectional
ook goed ontvangst
het kan wel zijn wat er al gezegd word als kanalen dichtbij elkaar zitten het beter getuned is
en dat je het dan goed merkt

ja je range gaat 23db achteruit. Soms kijk ik bij iemand weleens mee die links heeft met rechts en dan zie ik veel maar dan ook echt veel meer glitches dan hij.

Het heeft te maken met uitgezonden patroon van het signaal. Hoe meer snij oppervlak tussen 2 signalen hoe beter het is.

Dus je zegt dat je beter een linkse op je quad kunt hebben en een rechtse op je bril?
Het kost je dan wel afstand… maar minder glitches. Zoiets?

nee hij zegt dat als hij mee kijkt met rechts op een links systeem van iemand, dat juist hij met 2 verschillenden geen best beeld heeft.

en dat zie je ook op internet
2 dezelfde maakt niet uit welke je neemt, allebei even goed.
als je ze maar niet mengt.

Aaaaaaah duidelijk!

praat ik buitenlands ,pffff :smiley:

haha nee hoor.

soms moet je het even anders lezen :stuck_out_tongue:

Ik gebruik beide types, en soms vergeet ik de antenne op m’n bril te wisselen, maar nog vóór m’n quad of vliegtuig het einde van het veld bereikt weet ik dat ik iets vergeten ben ;D

1 Like