Verkocht...

Te koop aangeboden:

ImpulseRC Alien 5" met top materialen opgebouwd.
Verkeerd in absolute nieuwstaat, kijk maar naar de foto’s => KLIK voor Marktplaats advertentie

Gaat weg omdat ik een reservetoestel wilde en er een Vortex 250 PRO bijgekocht heb,en omdat ik een mooi aanbod kreeg
als ik 2 Vortexen nam kon ik dit niet weerstaan ;), nu is de Alien toestel 3 en dat is wat veel van het goede :lol: :lol: :lol:

Specs van de Alien:

• ImpulseRC Alien 5" frame
  • Cobra 2204 - 2300 kV motoren
  • Littlebee 20A ESC’s
  • Seriouslypro Racing F3 Flight Controller
  • TBS (Team Black Sheep) Zero Zero FPV cam met ingebouwde microfoon
  • Immersion RC Video Transmitter VTX , 200mW met Raceband
  • Pololu’s voor ontvanger/FC (0.5A) en voor Programmeerbare leds (1.0A) apart
  • Lost and Found beeper
  • Duraspec Cloverleaf antenne voor VTX
  • Tevens FrSky D8RII ontvanger ingebouwd, dus indien je de passende zender hebt, binden en vliegen
  • Lipo-alarm instelbaar, 2 batterystraps, etc…

Nieuwwaarde van alleen de onderdelen is bijna €500, en dan nog geen verzendkosten of bouwkosten erbij!!!
Tevens hele berg reserve onderdelen, nieuwprijs hiervan circa €200, waaronder 5"en 6" framedelen waarmee je de Alien kunt voorzien van bijvoorbeeld 6" armen…

Topplates 5", Bottomplate 5", Armen 6" (8 stuks), Camera mounts 5" ,Power distibution board (PDB), etc,etc…

Heb de Alien zowel met 5"props gevlogen (T5045BN, T5040, 5030, 5040) als met 4" props , altijd op 4S - 1800 Mah lipos. Passen natuurlijk ook kleinere op of 3S indien gewenst. Alien is voorzien van Betaflight 2.6.1 met Horizon-Acro- Acro met Airmode.

Wordt verkocht als complete set met Quadcopter, zonder lipos.
Voorvliegen mogelijk. Opsturen ook, alleen aangetekend ivm waarde.
Quadcopter is als nieuw en met zorg opgebouwd.

Richtprijs €375,- voor Quad inclusief alle spareparts :thumbup:

Beginpost Edit: prijsaanpassing ivm verkoop 6" topplates.

Pricedrop naar 350 euro…of 300 zonder reservedelen.

Verkocht, onder voorbehoud…

Topic mag weg, is verkocht.