Vastzetten Gopro Hero

Ik heb de quad inmiddels afgebouwd waardoor m’n zoon en ik aan het oefenen zijn met hooveren enz enz.
Nu heb ik vorig jaar voor de fun een Gopro Hero gekocht voor vakantiekiekjes.
Ik ben aan het kijken of ik deze op m’n Blackout mini maar heb geen flauw idee hoe ik die moest vastzetten. De behuizing zit vast aan de camera met een standaard “clip” die ik maar niet vast weet te zetten op de quad.

Iemand een idee?

Gaat om deze camera

Zo’n dingetje?: http://www.thingiverse.com/thing:1212717

Of zelf creatief doen!

Mijn camera heeft een vaste mount als op deze foto. Als ik dat platte voetje losdraai hou ik de vaste housing over die ik niet stabiel op de quad krijg. Op jouw foto lijkt het te gaan om een Hero 3.
Ik was nieuwsgierig of er iemand is met een “betrouwbare” oplossing voordat ikzelf het wiel opnieuw ga uitvinden.

Om gewicht te besparen gebruiken de meesten van ons geen case om de gopro.
Op de blackout zit bovenop een mountplate als het goed is. Gopro uit de case en een accu strap er omheen.

Ik heb een clone van dat frame zonder extra mount. Probleem van mijn Gopro Hero(1?) is dat de camera vast in het frame zit en niet uit te halen is waardoor de camera niet op mooie manier vast ge maken is…

Te snel gekeken… Dat is idd lastig.
Dan zou ik m in dit geval met een nieuw voetje vastplakken op de quad.

Op mijn Robocat heb ik ook een Gopro mount gebruikt voor een mobius omdat de voorkant schuin af liep :slight_smile: