Track markers

[member=194]Royce[/member] heeft een “pool noodle” gate en wat witte voetbal markers. Ik heb zelf wat rode voetbal markers in de bestelling staan en laatst een paar “pool noodle” flags gefabriceerd met wit/alutape voor zichtbaarheid. Welke objecten in welke kleuren gebruiken jullie om je racetrack te markeren?

Tot nu toe werken de pool noodles goed. Kleur is wel belangrijk. Wit werkt het beste. Geel gaat ook wel.
Paars, blauw etc. valt minder op. Zie onderstaande video van mijn Pool Noodle gate. Zoals je ziet valt paars minder op.

Tegen de zon in valt zo’n smalle gate sowieso minder op. Beter is om een ca. 20cm breed vlak of nog breder te hebben zoals de echte gates. Die vallen beter op met grotere afstanden. Zo’n pool noodle valt met de verkeerde licht omstandigheden pas op wanneer je dichtbij komt.

Ik vind de rode goals ook wel duidelijk zichtbaar. Ben benieuwd hoe de rode track markers het doen!

Oranje, blauw, wit en geel zie je iig goed:

[member=242]Apex67[/member] heeft deze geregeld :slight_smile:

Vond de blauwe kleuren door de FPV bril wat minder goed zichtbaar. Misschien een donkerdere kleur blauw geweest…