Toemen Den Bosch

Inmiddels 8 weken terug heb ik bij Toemen een dongel voor mijn aldaar gekochte Spektrum besteld. De klantenservice waarover Toemen op hun website zoveel zegt is dramatisch slecht! Nog nooit een bedrijf leren kennen waarbij het verschil tussen beloven en realiseren zo ver uit elkaar liggen. Men is niet bereikbaar, reageert niet op e-mails, geeft verkeerde informatie over de verwachte levertijd en stuurt niet de beloofde info per e-mail. Service zit niet in hun genen, echt heel slecht!! Ik ga hier zeker niet meer kopen.

Gertjan van den Hoeven

Vriend van me heeft daar een Wizard x220 gekocht, wij 3 weken later via internet (banggood) en hadden het uiteindelijk 1 maand eerder binnen dan hij het had. Hij klaagt er niet over en ze hebben compensatie gegeven door middel van een lipo en gratis verzendkosten maar ik was erg verbaasd over hoelang het duurde (ruim 8 weken ook).

Wellicht bestellen ze hun producten ook bij banggood en hebben ze geen voorraad. Dan is het dubbele levertijd[emoji43]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Toemen is indd een waardeloze zaak zowel met bestellen als service ik heb er ook zeer slechte ervaring mee

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Ik ook erg slechte ervaringen bij toemen, zelf zonder compensaties.
Voor mensen in brabant (rondom tilburg), kijk eens bij Ftec-shop.nl.
Je schrikt je kapot van zijn winkel, echt een rotzooi. Maar de eigenaar is zeer eerlijk en betrouwbaar en daarnaast verleend hij ook nog eens goede service. ECHT een aanrader. Quadcopterenzo.nl ook erg fijn.

Ftec-shop, eigenaar hecht inderdaad niet zoveel waarde aan een strak en mooi ingerichte winkel maar…De beste eigenaar is een vriendelijke man met veel kennis en ervaring. Ik ben altijd erg goed geholpen en als ik wat nodig heb zal ik zo weer naar 'm toe rijden.