Toch maar eens voorstellen!

Goeie morgen,

Na enkele maanden sporadisch rondsnuffelen hier is het toch tijd om me eens voor te stellen!

Ik ben Maarten, 28 jaar oud en woon in zuid-Limburg. Sinds een maand of 4 bezig met de FPV-hobby, en zodoende op de forum terecht gekomen.

Ik ben de hobby begonnen door een eigen 5” te bouwen, op basis van een Armattan Mongoose frame, met een T-Motor F4 FC, T-Motor 55A 4-in-1 ESC en T-Motor F60 motors.

De meeste vlieguren maak ik echter in de simulator, en langzaam aan begin ik redelijk handig te worden in Velocidrone (nu ca. 50 vlieguren in Velocidrone).

In de sim richt ik me volledig op het racen, en wil hier ook graag in groeien. In real life ben ik vooral bezig om gewoon handig te worden in het vliegen en sinds kort wat leuke opnames te maken met een Session 5 op de quad.

Op termijn zou ik ook IRL graag willen gaan focussen op racen en evt daarna cinematografisch vliegen.

Qua uitrusting ben begonnen met een Taranis en een EV800D, maar al vrij snel over gegaan op een Tango 2 en een Orqa FPV.ONE.

Graag zou ik via dit forum in contact komen met gelijkgestemden en evt in de Sim/ IRL samen te gaan vliegen en zo te sponzen van mee ervaren piloten dan mijzelf.

Ik heb mezelf de alias Aether FPV aangemeten en onder die naam ben ik ook te vinden op Instagram, YouTube en de leaderboard in Velocidrone!

https://instagram.com/aetherfpv?igshid=1q9hbvugjegnp