Tiny Whoop: Acro of Angle?

Met mijn grotere quads vlieg ik uiteraard in Acro mode 8). Ik merk alleen dat de Tiny Whoop voor mij toch lekkerder vliegt in Angle mode (dus de standaard gestabiliseerde mode). Je moet dan wel de pitch continu naar voren duwen natuurlijk, wat echt wel weer even wennen is, maar het vliegt wel gecontroleerder.

Onderstaande video is bijvoorbeeld met Angle mode. Wel een beetje een saaie video, maar het was ook een vast parkourtje :wink:

Vliegen in Acro mode met de bijgeleverde RTF zender vind ik gewoon niet te doen. Dat ding is daarvoor veel te gevoelig ingesteld en heeft een vrij grote dode zone volgens mij.
Met mijn Spektrum met 30% expo op pitch en roll, en te yaw op 80% uitslag is het wel te doen, maar je gaat heel gauw veel te snel voor in een kleinere ruimte.

Hoe vliegen jullie het lekkerst met de Tiny Whoop?

voor de compleetheid van het verhaal, hoe zet je de inductrix in Acro mode?, google bood niet snel een antwoord

Temp switch op kanaal 5. Het heet Agility mode, dan vind je het wel met google :wink:

Voor binnen (huiskamer) vind ik level mode prettiger, maar buiten vlieg ik op acro omdat er anders geen snelheid in zit :wink:

Op mijn DX4e zit de switch tussen modes op de trainer knop links bovenin. Misschien dat je alle switches een bij langs kan gaan op je Spektrum zender? Als je het lampje ziet verspringen, dan weet je het.

ah, kanaal 5, dat kan ik niet regelen met de bijgeleverde zender. Als hij eenmaal in die modus staat, dan kan ik wel de bijgeleverde zender gebruiken zeker.

Volgens mij moet je op een van de sticks van de bijgeleverde zender drukken

helaas, is naar mijn weten een 4 kanaalszender. De linker stick knop is om te binden en de rechter om de rate te halveren, doet niks met de FC.

Met de bijgeleverde zender moet je de linker stick indrukken om hem in Acro te zetten. Met een Spektrum moet je je gear channel (channel 5 dus) op de trainer button zetten.

ah cool, snel eens uitproberen dan, thanks

Acro is met een brushed goed te doen. Ik heb de accelerometer zelfs uit gezet.