Thieu is er ook bij!

Hallo,

Ik ben Thieu, kom uit Langeraar (gem. Nieuwkoop), ben 36 jaar, ben ZZP’er Technische Dienstverlening en ben geboren met een zender in mijn handen.
Omdat modelbouw door mijn vader al boven z’n vrouw werd verkozen, is het niet gek dat ik hierin ben mee gegaan…
Eerst electro auto’s, toen brandstof boten "FSR-V en FSR-H (dit was mijn vaders hobby en vanaf het moment dat ik een zender vast kón houden vond hij dat ik dat ook maar moest doen, hij moest tenslotte een troonopvolger hebben! :wink: ). Dit hebben we 20 jaar lang, wereldwijd gedaan. Hierna, tijdens, en nu nog, veel met brandstof auto’s gedaan. Sinds een jaar of 2 in de Multirotors beland. Begonnen met een Phantom 2… (wie niet… :wink: ), wat andere speledingetjes gekocht en vlieg sinds een jaar met een BlackOut mini H Quad en een full-option 550mm video platform met Naza M V2 FC.

Nu zie ik hier dat de “FPV-meetingkjes” langzaam maar zeker tot stand gaan komen en hoop ik eerdaags geen “moederziel-alleen-vlieger” meer te zijn! :stuck_out_tongue: Heemstede is lekker in de buurt, dus ik vlieg wel een keertje langs bij Het Oude Slot, Björn!

Welkom! :thumbup:

Uhm… ik! Wat betreft die Phantom :wink:

Gezellig! Pm me je 06 dan voeg ik je toe aan de whatsapp groep van de regio :slight_smile: