Testen in de Jaarbeurs

Ik ben bezig een event voor te bereiden wat volgend jaar April in de Jaarbeurs gehouden gaat worden.
Om een idee te krijgen of je ook binnen kan vliegen en/of racen gaan we Dinsdagochtend 18 Juni een test doen in 1 en mogelijk 2 hallen.
Ik ben nog opzoek naar wat meer piloten die daar zouden willen vliegen zodat we een beeld kunnen krijgen van reflecties en andere mogelijke problemen.

Je moet wel een multirotor met FPV apparatuur hebben en ik ben specifiek nog opzoek naar iemand met een 25mW VTx.

Heb je tijd en wil je mee laat hier dan een berichtje achter.

dat lijkt me wel wat :smiley: ik heb alleen wel een immersion 600mW VTX ( zoals velen denk ik :wink: )
ik hoor het wel op tijd ivm met vrij vragen van werk :wink:

Klinkt leuk!
Nu nog vervoer vinden :slight_smile:

Als je in de buurt van Haarlem woont of langs de roite nasr Utrecht kan je merrijden

Ronie,
Ook met ev 600mW ben je van harte welkom.
PM me even met een tel# en dan bel ik je even met details

Kan waarschijnlijk met ronnie meerijden 8) Thx alvast!

Tof idee!
Helaas kan ik niet mee :frowning:
Werk, werk :expressionless:

btw 18 juni is op een donderdag :wink:

Lijkt me leuk.
Ik heb een 25mw fatshark en een 200mw boscam (skills zijn nog ver te zoeken, maar testen is leukl)

Hagi, skills zijn niet belangrijk. Het gaat er om om te zien of je kan vliegen in die ruimtes.
Overigens zullen je skills nog wel beter zijn dan die van mij :geek:
Je bent van harte welkom.

Dat is balen een thuis wedstrijd maar ik moet helaas werken :o

Er is plek voor 3 tot 4 piloten.
Als deze test positief verloopt zullen we waarschijnlijk nog meer vliegdagen in de Jaarbeurs gaan organiseren.
Het uiteindelijke event in April is toegankelijke voor geregistreerde vliegers.

Goed initiatief!!! :!: en geregistreerd vliegers wil zeggen aangemeld bij dit forum?

Registratie voor de events staat los van dit forum.

Ok helder thxs

Als er iets van een evenement is Freakster ik pik je wel op .

Ok, Ik ben erbij, kom vanuit Amsterdam, wie kan ik oppikken?
Moet wel om 15.00 weer in A’dam zijn, ik hoop dat dat gaat lukken?

En oh ja, misschien is het een idee om deze video effe te kijken.

Ik weet in ieder geval dat ik nog ff toegang tot mijn dipswitches ga maken, zodat ik van kanaal kan switchen. Ik vloog vorige week namelijk heerlijk met m’n 25mw Tx over de veldjes en tussen de bomen toen iemand fijn zijn 600mw ook op channel 1 van Fatshark aanzette en ik opeens mid-flight tegen een wildvreemd gezicht zat aan te kijken door m’n goggles. Meteen gas los en gogogles af, maar wel 15 minuten naar m’n quad lopen zoeken in het hoge gras. Kan ik je niet aanraden. Wel iets om te onthouden…

Wil je meedoen?

Mail naar lars@droneaddicts.nl met:

-Voor en achternaam
-06
-Type quad, FVP en controller

We hebben plek voor 5 personen, dus als er meer aanmeldingen zijn zullen we loten.
Er zal 10 uur gestart worden met vliegen tot een ca. 11 uur.

zoals ik eerder vroeg welke datum en dag is het nu?
want 18 juni is bij mij toch op donderdag

moet ik zeker weten voor vrij vragen :wink:

Is het niet mogelijk om 10 personen te doen? Als 5 personen racen, kunnen de andere 5 hun set-up doen. En als die dan klaar zijn kunnen de volgende 5 wisselen, etc.