Te koop: FrSky Taranis Plus incl. 2 ontvangers

Te koop:
FrSky Taranis Plus
Zo goed als nieuwe FrSky Taranis Plus.
Inclusief aluminium case, nek koord, lader en 2 ontvangers. ( D4RII en X8R )
Deze zenderset is ongeveer 1 maand gebruikt, dus is nog als nieuw.
Word verkocht omdat ik een andere zenderset gekregen heb.

Prijs € 200 excl. verzenden

Voor foto’s en meer info stuur een pm

Accepteer je ook 180?

Hey Brian, Waar blijft mijn Taranis?
Het zou netjes zijn als je een keer zou reageren.
Of ben je gewoon een oplichter?

Voor meer info per Pb, staat er netjes onder?

Gezien de reactie verwacht ik dat Aug1 hem al betaald heeft en met smart op zijn nieuwe zender zit te wachten!

@ Freakerz, ik heb 27 Augustus al betaald.
Op de PM’s krijg ik geen reactie, dus gooi ik het maar openbaar.
In de hoop dat dat werkt.

Dat ziet er slecht uit :o
Of hij is op vakantie.

Dat is niet netjes, wellicht kan een moderator even meekijken of hij nog ooit online komt.

Voor de gein zijn rekeningnummer al eens gegoogled? Zo ontdekte ik ooit dat de hue lampen welke ik had gekocht een erg kleine kans van binnenkomen hadden…

[member=1099]Aug1[/member] en ik hebben hierover al contact.

Eergisteren laatst actief zie ik.

Wel opmerkelijk dat er een bod van 180 gedaan wordt voor een Taranis en twee uren later wordt er onvrede gespuid over de aankoop van een Taranis op 27 augustus. Raar.

Er staat duidelijk bij het bod van 180 euro de datum 26 augustus en bij de volgende reactie staat de datum 6 september. Ik zie het opmerkelijke probleem niet?

Inderdaad. Ik heb 't verkeerd gelezen. I stand corrected. Hopelijk wordt die zender snel bezorgd.

De Taranis is net binnengekomen, thanks voor het meedenken allemaal!
Pak van mijn hart, ik dacht toch wel even dat ik mijn geld kwijt was.
Ook bedankt Brian, alleen was een beetje communicatie misschien wel handiger geweest :wink:

Goed om te horen :slight_smile:

Beetje jammer dat die van mij nog steeds niet doen :’( :’( RC-point.nl is niet echt behulpzaam en frsky weet het zelf ook niet

Veel plezier met de radio heb er zelf in de tijd dat hij het deed veel plezier mee gehad.

Dat heeft mogen duren.
Kwam het binnen in een vuilniszak? :stuck_out_tongue:
Dat is namelijk altijd uit China

LOL! die vuilniszak klinkt me bekend in de oren, mooi om te horen dat het op zijn pootjes terecht is gekomen man, kan mij voorstellen dat je er wat spanning om hebt.