Te koop: BVR 210 H

Te koop: BVR 210 H met 2mm topdeck

Emax RS2205 2300KV
Little Bee 20Amp
Matek PDB
Motolab Cyclone F3
IRC 25MW raceband vtx met SPW
Sony HS1177
Frsky X4R SB

Voor foto’s: http://www.modelbouwforum.nl/threads/te-koop-bvr-210-h.243078/

220,-

Prijswijziging 265,-

wat is je min prijs.
en de rede dat je deze verkoopt.

230,- is de minimum prijs en rede van verkoop is dat ik er al een aantal aan de muur heb hangen.

[member=1022]michel[/member]

De quad die [member=465]Nandero[/member] hier probeert te verkopen is voorzien van een veel recentere FC, een raceklare VTX, SBUS receiver en een stuk duurdere motors dan jouw voorbeeld. Jouw voorbeeld quad is op de ESCs na allemaal hardware die vorig jaar nieuw was maar nu toch al wat verouderd, [member=465]Nandero[/member]'s quad bevat veel nieuwere en snellere hardware.

Oke fijn dat je me dat vertelt die info wist ik niet. ik heb er denk ik te veel voor betaald.
Ben ook mn drone kwijt geraakt.
ik vind jammer dat het onderstel van het frane uit 1 stuk bestaat.als er een arm breek kan je alles demonteren enz…
BEdankt vas.

Als je een frame met losse armen goed raakt dan kost t je een onderplaat bovenplaat en een arm of iets, vandaar al die frames met vaste armen tegenwoordig :wink:

Eigenlijk breken 4mm frames met vaste armen veel minder dan frames met losse 3/2.5mm armen. Extra gewicht door extra dikte word gecompenseerd door gebrek aan bevestigingsmaterialen voor de armen (schroeven en moeren).

Ik heb hetzelfde frame en als je hem wilt breken zul je echt je best moeten doen (en reken maar dat ik m’n best gedaan heb :evil:).
Het is mij nog niet gelukt.

@michel, vreselijk off topic!

Maar goed, voor 220,- gaat hij weg dus wie heeft er belangstelling?