TBS Unify Pro 5.8 GHz probleem

Ola,

Hoop dat iemand een idee heeft want ik word er helemaal knots van!
Nadat mijn immersion 600mw ermee kapte heb ik een TBS Unify Pro 5.8 GHz gekocht en aangesloten.
Nou is het zo dat wanneer ik hem opschroef tot 800mw de naze32 raar gaat doen en steeds opnieuw gaat booten totdat ik mijn taranis uit zet.
De 5v voeding voor de TBS Unify heb ik van een esc header afgehaald.
Ik heb meerdere banden en kanalen geprobeert.

BVB Dank en greets Relf

setup:

blackout mini h
naze32
FrSKy D4R-II
TBS Unify Pro 5.8 GHz
Sony HS1177 FPV
Cobra 2204 1960kv
Littlebee 20A
taranis x9D plus

Ik begrijp niet wat je bedoelt met ESC header. De littlebee’s zijn opto esc’s en hebben geen BEC, dus je kan daar geen 5v vandaan halen.
Je moet ook rekening houden dat op 800mW 600mA wordt verstookt, dat moet de stepdown regulator ook kunnen leveren. Het lijkt nu dat TBS de 5v onderuit haalt en zo alles laat herstarten.

je hebt hem op dezelfde manier aangesloten zoals je 5v bec bedoel je op de plus en min voor de esc’s? ik denk inderdaad dat het teveel stroom vraagt van je bec. Aldus de fabrikant verbruikt hij 600 mA, als je dan je naze, receiver en camera bij opteld en rekening houdt met de mogelijkheid dat de fabrikant van je bec gelogen heeft :crazy:

Als je d’r meer als 300mW uit haalt is ie binnen de kortste keren defect, simpelweg omdat enige mate van koeling volledig ontbreekt. Wie deze Vtx heeft ontworpen mag z’n huiswerk opnieuw gaan doen.

[member=575]JoopKarelSpank[/member] en Eelos,
Ik bedoel indd de plus en min voor esc’s ;D en denk dat ik maar een Pololu 5 volt step down converter (1 Amp version) erbij ga proppen :slight_smile:

[member=403]ssassen[/member],
Hij word indd meteen bloedheet! en toch zijn er veel peeps die er zeer tevreden over zijn…

Achteraf had ik misschien toch beter gewoon een immersion 600mw kunnen scoren want nu moet ik ook nog een lc filter zien te vinden en plaatsen voor m’n cam…

Allen heel erg bedankt voor jullie reactie’s !!!

Je hebt hele mooie cool lichaampjes met warmtegeleidende dubbelzijdige plakband erop. Ik snij altijd precies de sticker eruit en daar plak ik zo ding op.
Dan kan die makkelijk zijn wamte kwijt.

heatsink

Besteld :slight_smile:

Thanks man