TBS Gemini expert gezocht

Wie is dé TBS Gemini expert van NL die mij eindelijk echt aan het vliegen kan krijgen???

Na aankoop van mijn Gemini (Futaba transmitter) bij Toemen bleek dat ding niet te vliegen. Ik kon het door Toemen laten doen, tegen betaling zo bleek later. Prima, betaald en ik kreeg de hex terug. Hij vloog, zo bleek vandaag met [member=358]buzzfly[/member]. Echter, het leek alsof die soms op water dreef, hij maakte van die volgende bewegingen. Zijn tip, even nog calibreren en zou het prima zijn. Dus dat deed ik net, Manual Calibration, maar nee hoor, daarna geen lift off. Ik alles manueel weer terugzetten naar de originele instelling, nog steeds niets. Weet je TBS, wat een ***ding, en niet voor weinig ook.

Ik geef het nog 1 kans voordat ik alles sloop en de onderdelen verkoop. Welke TBS Gemini expert kan mij verder helpen?

Laten we sowieso met het beste advies van vandaag beginnen… blijf bij Toemen uit de buurt!

Wat ik raar vind is dat dit een kant en klaar systeem is. Die moet toch gewoon vanuit de doos meteen strak vliegen?
Elke setup is hetzelfde dus er zou een basis instelling moeten zijn waarmee hij al strak vliegt.

Ik heb even in de handleiding gekeken.
Vanaf pagina 15 staat de installatie van de flight controller beschreven. Op pagina 31 ook nog wat over de te installeren basis firmware.

Zo zou je er uit moeten komen.

Ik durf niet eens te vragen hoeveel geld je weer aan Toemen hebt moeten betalen voor die installatie.

Dat is al de 2e TBS Gemini van toemen die lastig doet…

dat viel mij ook al op :slight_smile:

dan koop je hem daar??
en dan vliegt tie niet?
en dan moet je nog betalen ook ??
:slight_smile:
gelukkig voor Toemen heb ik er geen één gekocht bij hem !!!

[member=272]pufpuf[/member] Ik zet mijn advocaat erop 8)

yep schade vergoeding vragen .
voor niet gevlogen vlieguren !!
:slight_smile: