Stem op je favoriete crash! (deadline 29 Sept. 20:41)

Als eerste allemaal bedankt voor de inzendingen. Leuk dat er met zoveel enthousiasme is meegedaan!

[member=223]walterkort[/member] en ik hebben na gedegen onderzoek 5 video’s genomineerd. Hieronder zie je ze allemaal nog een keer.
Stemmen kan hierboven in de poll.

De video die op 29 September om 20:41 de meeste stemmen heeft gaat er vandoor met de hoofdprijs:

€ 100 euro aan props van QuadcoptersEnzo.nl!

De genomineerde video’s (in willekeurige volgorde):

[member=343]PieterB[/member] doet een boot na:

[member=233]Mark[/member] schudt een appelboom leeg:

[member=201]Ralph[/member] doet een frontaaltje (1m42):

[member=144]Pebbles[/member] vergeet dat je met een lege accu niet ver komt:

[member=315]Schiksie[/member] gaat voor een hoogterecord (1m05) (heeft zich teruggetrokken):

Cool, ik ben benieuwd! Als ik win krijgt @SteadyPete’s FPV ook een bult props van me, om de schade aan zijn vortex te compenseren ;D

Haha thanks, dat sla ik niet af [member=201]Ralph[/member] :thumbup:

Het wordt nog spannend :lol:

Vergeet niet te stemmen mensen!

Haha Jeroen :lol: had je geluk dat ze niet werken op zondag bij de Arn. Die ging wel hard naar beneden zeg.

Ha ha ja he ;D. Moeilijkste was om op het terrein te komen…sloot en mega hekken.

Wel gaaf dat iedereen het leuk vind en nu ook een quad wil hebben…krijg het druk zo :thumbup:

Volgensmij vind hier soort van ‘vervalsing’ plaats door snel een oproep te doen om te stemmen (facebook, vrienden, etc). In een paar uurtjes tijd zoveel stemmen erbij voor een crash die mijns inziens niet eens bijzonder is?

Ik vind het ook zeer verdacht. :!:

Dit is inderdaad een leermomentje. :crazy:

Via de facebook pagina van fpv-racing.nl heb ik ook een oproep gedaan, maar het gaat nu wel heel hard. Ook met nieuwe registraties. Het lijkt dus inderdaad wel alsof inderdaad wellicht vrienden/familie wordt ingeschakeld.

Als dat zo is vind ik dat wel jammer, maar het is niet echt tegen de spelregels (want niets over vermeld). Vandaar ook het leermoment. Dat doen we volgende keer anders. Al is het maar om vervuiling van de ledendatabase tegen te gaan. Ik zou het zonde vinden als allerlei mensen die verder niets met fpv racen te maken (willen) hebben zich gaan registreren om iemand een plezier te doen.

Doordat ik zelf via facebook een oproep heb gedaan om te stemmen (uiteraard een algemene oproep, en met als doel ‘ledenwerving’), kan ik nu echter niet ingrijpen. Anders had ik het stemrecht van newbe’s kunnen intrekken of kunnen instellen dat alleen leden die al lid waren voor de poll live ging kunnen stemmen.

Mochten er deelnemers stemmen aan het ronselen zijn wel het vriendelijke verzoek om dit te staken. :slight_smile:

Ik heb zo’n idee dat Schiksie niet eerlijk aan het winnen is!
Het filmpje wat is upgeload door hem is lang niet zo awsome als de andere filmpjes!
en in 1 dag staat hij ineens van 3de positie boven aan???

Geenstyijl praktijken hier. Ik roep diskwalificatie!!!

Ik heb inderdaad een oproep op facebook gezet en op MBF, niks geheimzinnigs aan hoor. Als het niet mag trek ik me graag terug. Er staat nergens in de regels dat je de video niet mag promoten en ik vind het al lang leuk dat zo veel mensen enthousiast zijn en veel vragen stellen over FPV racen :thumbup:

Hoi Björn, er staat inderdaad niks over in de regels maar je mag me er gerust uithalen hoor. Geen probleem :thumbup: vind het al lang leuk dat zo veel mensen op FB het leuk vinden en vragen stellen over het vliegen.

Dank voor je toelichting [member=315]Schiksie[/member].

Voor deze award ga ik de regels niet achteraf veranderen, maar ik hoop wel dat dit nou niet leidt tot een enorme hoeveelheid aan ‘spook-leden’ die alleen registreren om die ene stem uit te brengen. Enthousiaste leden zijn uiteraard altijd welkom, maar dit was gewoon een punt waar door mij niet goed over was nagedacht vooraf, en wat nu misschien een ongewenst effect heeft.

Hoi Björn,

Dan krijg je alleen maar scheve gezichten. Jullie zijn de moderators en ik vind dat jullie de regels mogen aanpassen (ook tijdens de poll) dus voor mij is het geen enkel probleem.

Ik ga straks gewoon voor de meeste rolls :-0 komt goed :thumbup:

Tsja… Ik denk dat ik maar een poll plaats over wat hiermee gedaan moet worden :lol:

Zeer sportieve reactie overigens [member=315]Schiksie[/member], waarvoor dank.

:slight_smile: Schiksie is wel voor een hoogte record gegaan :slight_smile:

Kon je de crasch afward niet in een gedeelte houden ,
Dat alleen voor leden is ?
of is dat gebeurt ?

net als de foto,s die beetje beschermd zijn

[member=1]Björn[/member] is hier geen feature voor in het forum? Dat bepaalde acties pas beschikbaar worden als je bijv een x aantal posts hebt gedaan of aantal likes op je reacties? Dan ben je af van eenmalige aanmeldingen voor votes

Yes dat is allemaal zeker beschikbaar. Ik kan sowieso stemrecht voor newbe’s intrekken. Dan moet je minimaal 1 bericht gepost hebben voor je kunt stemmen (want daarmee wordt je verified user).

@ Pufpuf Ha ha ja hoog zat ik wel :slight_smile: voor het roll record ga ik zeker nog hoger ;D…en wel op de pootje proberen te landen.

@ ha ha Björn een poll poll :wink: nah niet nodig joh. Ik trek mezelf gewoon terug :thumbup: