Stel je voor zeg...

:slight_smile:
Hey allemaal, ik ben Patrick (mortael) en ik woon in het altijd mooie en groene Apeldoorn :slight_smile:
Ik ben net begonnen om me te verdiepen in fpv racing en voor mij begint het echte werk pas vanaf morgen.
Dan ontvang ik mijn Storm Racing Drone SRD250. Whoehoe…excited :smiley:
Mijn drone ervaring is dat ik ook een WLToys V222 bezit en daar al een jaar mee aan het ‘spelen’ ben geweest.
Verder heb ik een WLToys V977 (collective pitch 3d heli) en heb ik vroeger een Esky Honeybee CP2 en een Lama v4 gehad.

Ik hoop dat ik hier terecht kan met mijn eventuele ‘n00b’ vragen omtrent het fpv racen, en dat er leden in mijn buurt zijn waar ik eventueel mee samen kan vliegen.

[edit]
De ‘Leden op de kaart’ bekeken, Gelderland lijkt niet echt vertegenwoordigd hier :expressionless:

Dit forum is gestart door een eersteklas n00b die nu zo langzamerhand begint te snappen hoe het allemaal werkt ;D ;D

Welkom dus!

Ah, tof. Bedankt :slight_smile:
Het grootste probleem vind ik de keuzes, er zijn zoveel opties mogelijk qua props en accu’s…het is lastig om door de bomen het bos te zien.

Een handige tip, het continue refreshen van de DHL Express pagina zorgt er niet voor dat je pakket eerder bij je is :lol:

:lol: :lol:

Storm Racing Drone SRD250… ben jaloers.
had ik de mijne wat later bestelt. :expressionless:

Hoi Patrick, sinds vandaag is er een Apeldoornse bij [emoji4] ik moet alleen nog beginnen met het bouwen van de drone. Maar als hij klaar is kan ik me eigenaar noemen van een Lumenier QAV 250 Carbon. Misschien kunnen we dan wat gaan vliegen. Greetz

Goed plan, dan heb ik nog wat tijd om te oefenen :slight_smile:

Waar ben je van plan om te gaan vliegen in Apeldoorn?

Zat te denken aan zuiderpark, om te beginnen/oefenen… maar eerst nog eens wat meer uitzoeken. En dan nog bestellen en bouwen. Dus kan nog wel een maandje overheen gaan [emoji6]

Hallo,

Ik woon ook in Apeldoorn en mijn quadcopter is nu net klaar (of in ieder geval zo goed als). Wil alleen nog het een en ander op de naze32 en mijn taranis inregelen.

Lijkt me leuk om samen met anderen te vliegen!

Cool, meer zielen, meer vreugd. Dit gaan we zeker warm houden. Wat ik verder tegen kom op het forum, dat als je bij hobbyking besteld uit het eu magazijn dat het er snel is (mits op voorraad) en geen douane kosten… dat is leuk voor props en accu’s

Klopt, ik had 01-06 accu’s besteld en ze gisteren ontvangen. Eu Warehouse zit in Nederland (heb ik mij laten vertellen :wink: )

Trouwens, als ik vlieg zal het meestal in het Mheenpark zijn. Helaas valt dat straks wel binnen het 5km gebied betreffende vliegvelden.
Ik ben toch niet van plan om hoog te racen :slight_smile: