stel je eens voor..........

Het moest er maar eens van komen om eens kennis te gaan maken met andere enthousiaste vliegeniers.
leek me wel eens tijd aangezien ik na 5 drones in de bomen te hebben gevlogen en diverse zelfbouwprojecten die zich al vrij snel met newton hadden verzoend en dat alles in nog geen 10 jaar tijd!!
Het gaat me inmiddels een stuk beter af na jarenlang de cursus “omgaan met teleurstellingen” met vlag en wimpel te hebben afgerond.
Al had ik dit zonder mijn grote vriend pietje Prozac nooit gered.(grapje ). Hoe dan ook , ben nu de trotse beziter van een mavic pro met goggles en een geweldige pgytech koffer ( zie avatar) .
Maar het lijkt me geweldig om kennis te maken met al die andere enthousiaste pilots hier in de omg Arnhem en ervaringen uit te wisselen, tips te geven en wllicht eens gezamelijk erop uit te trekken
Ik hoop dit hier gevonden te hebben …
Hoop snel iets van jullie te vernemen.

Groetjes , Gerard

1 Like

eeeeh gerard
Ja ik vlieg nu ook al 4/5 jaar, niet echt met een camera maar gewoon omdat het kan. ben alleen wel een eind van arnhem vandaan.

Hoi Jesse, leuk dat je reageert. met of zonder camera … je vliegt in ieder geval en dat maakt het tot een supertoffe hobby. Het neerstorten …dat is de nachtmerrie van iedereen lijkt me zo.
Ik moet echter wel toegeven dat ik, (net als zovelen) gepakt ben dor het zgn fpv (first persons view) .
Hierdoor lijkt het alsof je jezelf daadwerkelijk IN de drone bevind en je hierdoor jezelf in “hogere sferen” kunt begeven zonder ook maar enige tussenkomst van stimulerende middelen. Welicht iets om eens te overwegen wanneer je daar aan toe mocht of zijn of beter gezegd… “JE BUDGET”… hier aan toe is!!
Hoe dan ook , ben erg benieuwd naar je ervaringen en je materiaal .
En uiteraard ook naar al die anderen.
Kennis is verrijking maar nog mooier is het ontmoeten van al die anderen zoals jij Jesse.
Hoop dat je nog veel plezier gaat beleven aan je hobby en wie wet kruisen zich onze paden eens
Gr , Gerard

Hallo ik ben Jens en ik ben 14 jaar.
Ben net begonnen met het vliegen van drones op de sim en ga binnenkort een tyro 109 bouwen.
Ik woon in leusden waar je grotendeels overal mag vliegen.
ik heb alleen een vraag voor mensen die ook rond amersfoort wonen waar er een aantal bandos zijn, want dan kan ik na een tijdje daar vliegen. dankjewel alvast voor jullie hulp

Hey Jens ik heb nog eens gekeken naar het model wat je benoemt de tyro 109 . Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van de snelheid van dit model.
Ik ben de laatste persoon die je op andere gedachten wil brengen maar wellicht moet je eens naar dit filmpje kijken. Dit model komt beter uit de bus. Althans , volgens deze persoon, maar er zijn natuurlijk altijd veel mensen die het beter denken te weten. Het is alleen maar een tip . gr Gerard