Sky Hero Anak of kds kylin

https://jscopter.nl/shop/sky-hero-anakin-6/

Omdat mijn yuneec 4k de verkoop in gaat ben ik op zoek naar een nieuwe drone. Mijn interesse gaat uit naar een van deze 2 drones compleet met zender. Volgens mij hebben ze ongeveer de zelfde specs. (Ben beginner dus kan er naast zitten). Kunnen jullie je gedachten hier over uit laten gaan qua drone en zender en kwaliteit. En er moet natuurlijk in de toekomst een fpv bril op kunen. Mischien heeft er iemand al ervaring met deze 2 drones. Heb een bericht op het forum gezien over de sky Hero. Maar dit ging alleen over het frame volgens mij. Julie hulp zou welkom zijn.(weet niet of de linkjes mogen ivm reclame maar weet niet hoe ik dit anders moet doen)
Gegroet
Sram

Waar je vooral op moet letten is dat de frequenties van de VTX (video zender) overeenkomen met een Fatshark bril.
Tenminste, als je voor een Fatshark wil gaan. Dat hebben de meesten hier namelijk. Je moet dus al bijna weten welke bril je gaat kopen en op welke frequenties hij werkt. Die moeten overeen komen met de VTX.

Daarnaast is het heel belangrijk dat je aan losse onderdelen kunt komen. Die ga je namelijk zeker nodig hebben!
En het liefst makkelijk en snel. Je wil niet 3 weken moeten wachten op onderdelen, want dan betekent het 3 weken niet vliegen.

Type en merk motoren, ESC’s en VTX is niets over terug te vinden. Weinig over te zeggen dus.

Bij de Sky-Hero kun je ook een eigen ontvanger installeren lees ik. Bij beide zit ook een CC3D flight controller. Een bekend bordje dus dat zit wel goed. Kun je meerdere kanten mee op.

De zender lijkt bij beide van dezelfde fabriek te komen, zelfde ontwerp. Geen idee echter of het wat is en welke mogelijkheden je hebt. De Fabrikant is RadioLink van wat ik zo snel kan vinden.

De bril zal inderdaad een fatshark worden

Die SkyHero zender heb ik. Los aangeschaft. Deze is identiek aan de Radiolink AT9, behalve een ander kleurenschema, nl. wit met zwart. Ik ben er zeer tevreden over. De sticks en schakelaars voelen solide aan. Die Anakin staat hoog op mijn wensenlijstje. Ik heb begrepen dat mensen hun preorder voor de Vortex annuleren ten gunste van de Anakin.

Als je verder in de hobby wil, zou ik toch aanraden om een doorsnee zelfbouwquad aan te kopen. (cfr. ZMR250, Emax Nighthawk 280,…)
Kan je aankopen in bouwpakket of kant en klaar. Indien het bouwen nog niet echt aan jou besteed is, staan er verschillende tweedehands te koop met alles er op en aan, met het voordeel dat als er iets stuk gaat, je hier op het forum wel een oplossing voor kan vinden.

Vind het frame van helishop en de Skyhero wel mooi :stuck_out_tongue: maar daar zie je niets van als je FPV vliegt… ;D

Maar staat wel gelikt op de schoorsteen mantel :lol: :lol:

Als je hem leuk vindt, moet je er voor gaan! Met een in jou ogen lelijke quad, ga je niet graag mee vliegen en dan houdt het ook op… :thumbup:

En het is de kylin geworden. Morgen ophalen. :clap: Fun. Nu alleen nog op zoek naar een bril. Maar eerst morgen ff knallen.