Beste mensen,
Ik ben volledig nieuw in deze wereld. Enkele weken geleden heb ik een praatje kunnen slaan met enkele mannen die op een veld met FPV bezig waren en na een aantal youtube filmpjes te hebben bekeken besloten alles stapsgewijs aan te pakken m.a.w.:
Ik heb een zender gekocht met als bedoeling eerst een aantal uren op de computer te oefenen met een simulator alvorens een drone ( whoop ) te kopen.
Probleem is nu dat die simulator wel opstart maar na enkel seconden krijg ik een grijs storend beeld op mijn computerscherm, geluid heb ik wel.
Ik heb een flauw vermoeden dat misschien mijn beeldkaart van mijn computer niet voldoet ?
Moest ik het juist hebben en dat het aan mijn computer ligt is er voor mij nog de enige mogelijkheid om deze simulator stap over te slaan en ineens een kleine whoop te kopen en daarmee te oefenen, waarschijnlijk is dit niet het beste leertraject maar ik wil nu niet direct een andere computer kopen ( tis ne mac dus een andere videokaart installeren zal niet gaan vermoed ik )
Als er tips zijn hoor ik het graag
Waarvoor dank
Mvg