September 2015: De FPV-Racing.nl CRASH award!

Daar is ie dan! De eerste FPV-Racing.nl Award.

Voor deze pilot (no pun intended) gaan we voor de CRASH award!

Wat moet je doen?
Uiterlijk 21 September 2015 een video insturen van de vetste crash met een FPV Racer die je ooit gemaakt hebt.

Wat kun je winnen?
Naast eeuwige roem kun je € 100 aan props winnen. De prijs wordt er beschikking gesteld door FPV-Racing.nl en QuadcoptersEnzo.nl en kan bij de laatstgenoemde worden verzilverd. Een prijs die goed past bij een CRASH award natuurlijk.

Hoe werkt dit?
Vanaf vandaag heeft iedereen 3 weken de tijd om de vetste eigen crash ooit in te zenden. Na deze 3 weken zal er een voorselectie van maximaal 5 inzendingen worden gemaakt door een jury welke bestaat uit [member=223]walterkort[/member] en ondergetekende ([member=1]Björn[/member]). Deze 5 inzendingen worden gepresenteerd in een nieuw topic en dmv. een poll kan er één week gestemd worden. Degene met de meeste stemmen wint.
Inzenden doe je door in dit topic te reageren met je video. Begeleid de beelden uiteraard met een verhaaltje en/of foto’s, want smeuïgheid is natuurlijk zeer belangrijk bij de beoordeling.

Zijn er ook regels?
Uiteraard. We doen dit voor de lol, en om het leuk te houden hebben we een paar regels:

• Je mag alleen je eigen crash insturen. Dit kunnen we uiteraard slecht controleren, maar we gaan uit van de eerlijkheid en sociale controle van de community.
  • Het gaat exclusief om crashes met FPV racers. Geen DJI Phantoms of Parrot Bebops etc. dus.
  • Er moet natuurlijk een video van zijn. Dit hoeft geen FPV video te zijn. Een video door een omstander gemaakt mag ook. Zolang het maar de crasher zelf is die hem inzendt. In overleg kunnen eventueel ook foto’s worden ingezonden als alternatief voor de video. Neem dan even contact met mij of [member=223]walterkort[/member] op.
  • Elke deelnemer mag maar één keer inzenden. Je kunt natuurlijk wel je oorspronkelijke inzending wijzigen als je toch nog harder crashed.
  • Vals spelen leidt tot diskwalificatie voor deze en alle toekomstige awards.
  • We behouden ons het recht voor om de regels ten alle tijden aan te passen indien dat nodig blijkt.

Inzenden maar!

Moet gelijk aan deze denken, oefening voor de race in Oirschot in 2014:

Met welke crash (timestamp pls) wil je meedoen? :lol:

Nummer 14:“Ja nu ben je stuk…”

Check deze Vine van mij:

Als jurylid ga ik hier waarschijnlijk nooit een prijs mee winnen…dus, extra veel ons voor andere deelnemers aan deze coole award!!

Ik wilde al een paar keer links van de middelste boom. Net niet gehaald, vandaar alleen HDR recording vanaf de Dominator v2:
(spoel door naar 02:05 voor de actie)

Mocht iemand nog een Sony HDR-AS30v nodig hebben voor onderdelen dan hoor ik het wel :wink:

Hallo! Hier is mijn crash ;D

Leuk deze eerste inzendingen!

Die van [member=141]Freakert[/member] nomineer ik alvast voor de stuiterballen award :joy:

Mauro kon tijdens een oefensessie niet kiezen tussen een kersenboom, appelboom en pruimenboom… Bij 1.40 op het einde van de film, zie je het resultaat… Geluid even harder op dit stukje om de totale gewaarwording beter te ervaren :laughing:
Schade is ondertussen al hersteld… Enkele onderdeeltjes losgeslagen…

De crash moet dus in deze maand voorgevallen zijn? Zag het eerder wel ergens staan, maar staat hier niet bij de regels.

Nee die regel is vervallen.

Hier die van mij van gisteren ;D. Ik wil graag de laatste crash indienen = crash 3 op ongeveer 5.13 in het filmpje.

Ik zie dat mensen ook filmpjes posten van voor September ? Mag dat ook ? >> edit >> ah laat maar ik kan niet lezen ha ha…voor September mag nu dus ook. Is het niet veel leuker om het juist wel een crash uit die maand te laten zijn ?

Gate bashing

Crashes :
2.14 - almost crash
3.55 - crash 1
4.35 - crash 2
5.13 - crash 3

Mijn inzending: frontale crash met [member=436]Peters FPV[/member] 's vortex op het eind (1:42)

Schade was te overzien: twee props, losse spironet kap en een paar kleine krasjes.

Volgende maand zijn de oude filmpjes op :wink:

Volgende maand andere award :slight_smile:
Ik leek me leuker om niet elke maand een crash award te doen maar ook andere awards te verzinnen.
Volgende maand denk ik dat het een contest wordt voor meeste rolls achter elkaar :slight_smile: Begin maar vast met oefenen.

Als het met oefenen niet lukt kan je hem altijd nog deze maand inzenden als crash :slight_smile:

klein filmpje van afgelopen zondag :geek:
helaas staat me jaarbeurs crash nergens op video.

je merkt aan het einde dat ik al door had dat dat hem niet ging worden :lol:

ter info heb de video erg moeten versterken (en dus digitaliseren) was al donker

Als het er maar 1 mag zijn heb ik denk ik een hardere crash ergens op film… :slight_smile:

Wel effe de regeltjes lezen he [member=141]Freakert[/member] ;D

Hierbij mijn (voorlopige) inzending: De sloot crash met de QAV250. ;D

hahaha ja uuuhh das vragen om he :wink:

btw de schapen hebben scheit aan u 8) :lol: :lol: :lol: :lol: