Sander uit Geleen, Limburg

Hallo, ik ben Sander Jansen, 26 en ben nog vrij nieuw met het quadcopter vliegen, heb een phantom 1 voor een jaar of 2 nu… maar nooit echt veel gevlogen. ben het nu weer op aan het pakken en met gps en alles is er niet echt iets wat mis kan gaan maar wil graag manual gaan vliegen… echter moet ik dan het hele vliegen opnieuw gaan leren. Inmiddels heb ik ook een FPV setje met goggles erbij gehaald, nog niet echt mee kunnen vliegen gezien er iedere keer wel weer iets niet werkte, dan een kabeltje wat niet goed pakt, dan een ESC wat dood ging enz. Maar goed, ben dus nog zo goed als een beginner die momenteel aan het leren is om banked bochtjes te maken…

Ik woon in Geleen, Limburg. Ik heb een maand of 3 geleden een eigen bedrijfje op gezet in de ICT, naar de klant toe gaan en problemen oplossen en zo… Het gaat momenteel beetje langzaam maar heb inkomen… en vooral de tijd redelijk aan mezelf dus op een mooie dag (mits nog niet ingepland) kan ik lekker mijn quadcopter pakken en gaan vliegen.

Ik ben niet echt een held in het voorstellen maar zou zeggen… vraag maar raak :slight_smile: (zal het nu alvast zeggen… mijn pincode krijg je niet :stuck_out_tongue: )

Hey Sander, welkom :slight_smile:

Hi Welkom,… euh kan jij de PID’s instellen bij mij? :stuck_out_tongue:

haha heb ik bij mijzelf ook niet gedaan… heb alles nog op standaard staan… maar wil me er wel in verdiepen… heb nu een phantom 1 en wil erna een race quad 250 ofzo… maar dat wil ik pas nadat ik getraind heb met mijn phantom 1… gezien deze nog gps enzo heeft is dat wel zo handig als noodoplossing.

Ben zelf ook met een NAZA V2 begonnen… zie je het niet meer zitten? Gewoon alles los laten…! :lol: