RTF Quadcopter - Lisam LS-210

Afgelopen weekend heb ik geknutseld aan een nieuwe quadcopter die ik graag aan de beginnende FPV-racer aanbied.
Dit model is opgebouwd om zowel 3S als 4S te kunnen vliegen.
Je hoeft alleen zelf lipo’s, een zender (FrSky) en FPV-goggles toe te voegen.

IMG_7421.jpg IMG_7427.jpg IMG_7428.jpg IMG_7430.jpg

• Frame Lisam LS210
  • RCX ZMR 1804 2400kv motoren
  • Flycolor 20a ESC met BLHeli bootloader en firmware v14.4 (race settings)
  • Naze32 rev5 met betaflight
  • Eachine vtx 25mw 40 kanalen incl. Raceband
  • FPV camera 600TVL 1/4 1.8mm CMOS met microfoon

=== prijs voor boventaande excl. verzendkosten = €145 ===

Aanstaande donderdag wordt een indoor maiden flight gemaakt om evt. nog wat te tunen. Wees er snel bij om zelf de maiden flight te kunnen maken. De quadcopter heeft dus nog niet gevlogen maar is wel volledig getest en voorzien van de basis instellingen om snel te kunnen beginnen met racen.

Eventueel kunnen ook onderstaande onderdelen meegeleverd worden.

• FrSky D4r-II (kartonnetje is niet meer helemaal netjes) - €24,50
  • Diatone 5030 props - €5 euro voor 5 setjes van 4 stuks)
  • 3x reserve motoren - €8,40 p.s.
  • 1x reserve esc - €9,00 p.s.

He Walter,

Ik heb net met iemand gesproken die samen met zijn zoon aan de hobby willen beginnen. Ik heb ze voor donderdag uitgenodigd.

Gr. Hagi

Leuk Maarten! Prima om mensen uit te nodigen. Zou mooi zijn om dit frame dan te verkopen :slight_smile:

Hey Walter, heb je deze build nog weten te verkopen? Ik vind bouwen erg leuk… en frames bestellen blijkbaar ook. Dus zit er over te denken om 2 quads te bouwen met de spare parts (nieuw) die ik nog heb liggen. Zal ook nog eea moeten bijbestellen.

Hoe dan ook, ik wil ze bouwen voor de verkoop maar heb geen idee of daar animo voor is. Wat denk jij?

Ik heb 'm hier nog steeds staan :slight_smile: er is zeker wel animo, alleen niemand koopt 'm daadwerkelijk. Weet niet hoe dat zit als je er high end spullen op zou zetten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hmmz, dat had ik niet verwacht.

En als je er nou een el-cheapo handzender + receiver bij doet, 2x 3s lipo en een lader… Wellicht dat een beginnende vlieger een dergelijke RTF setup, aangeboden via marktplaats?, wel ziet zitten.

Ja dat zou mogelijk wel beter zijn. Dingetje is, deze build was voor mij juist om van wat onderdelen af te zij, niet om nog meer bij te kopen :wink:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ha Walter,
Sorry dat ik met ermee bemoei, maar had je ook niet nog een FlySky zender en receiver?

Ja die FlySky zender heb ik idd nog liggen [member=211]Hagi-one[/member] :wink: Alleen de FrSky module die ik daar eerder in had is kapot. Dus effectief is het een zender die alleen PWM signals geeft en dat is nou ook weer niet om over naar huis te schrijven. Ik ga nog wel even nadenken over het upgraden van dit pakket :wink: Eerst nog even verder stoeien met de builds om zelf daadwerkelijk mee te racen :stuck_out_tongue:

Crystal clear :wink: