Rocket plus geprc

ik zit met een probleem
ik ben nieuw in de fpv wereld maar niet in de modelbouw meer dan 45 jaar ervaring met vliegtuigen waarvan 15 jaar electro gevlogen en geen 1 motor verbrand nooit probleen .Onlangs heb ik een rocket plus gekocht en heb al 3 motors verbrand. Er met iets nis ingesteld staan in betaflight dat kan niet anders 3 verbrande motors in een maand tijd ik ben er kapot van.Is er iemand die mij wat raad kan geven en ventueel de motor instellingen kan door geven op betaflight het zijn 5000 KV motors
Ik heb een mail naar geprc gestuurd en verwacht daar ook een antwoord
gr.didier

Ik kan hooguit bedenken dat ze teveel zonder prop erop hebben gedraaid (dus zonder koeling van de prop) of teveel als beeper. Of als je vliegt met een kapotte prop want dan worden ze loeiheet.

Hallo Bjron
De motors hebben nooit zonder props gedraaid misschien 2of3 kapotte props ook 3of 4 keer de pieper gebruikt het ergens anders aan liggen ik moet wel zeggen dat ik al 300 vluchten heb gedaan zou dat het probleem zijn

@didier

Hey Didier,

Mocht je nog steeds met dit probleem zitten dan kun je misschien eens naar dit artikel kijken:

Te lange motor schroeven of een verkeerde instelling in PID / filter zou heel plausibel kunnen zijn.

1 Like