Robby uit Meerhout, België

hallo, even voorstellen. Mijn naam is Robby, ik woon in Meerhout, België en ben 36 jaar. Ik ben lid van de modelclub DMC in Diest België. Ik ben 30 jaar bezig met rc vliegen, zowel kleine indoor modellen als grote 100cc + modellen en helicopters en zweefvliegtuigen en EDF. Nu ben ik al even bezig met multirotors maar heb me sinds kort een 250 racertje aangeschaft. (gewoon basic om mee te starten en te kijken of dit wel iets voor mij is) Dit is trouwens de eerste keer dat ik fpv vlieg en moet zeggen dat het toch even wennen is :crazy: .Ik heb vandaag mijn eerste voorzichtige “hoover” vluchtjes gedaan in de achtertuin en dit is gewoon verdomd leuk en zelfs verslavend :thumbup: . Ik hoop in dit forum veel dingen te kunnen opsteken.

verslavend is het zeker! Welkom in de wereld waar je nooit meer uit komt :twisted:

Hi Robby, welkom op het forum!

Welkom Robby :slight_smile:

Yesss… eindelijk weer iemand uit mijn vaderland op het forum hier! :stuck_out_tongue:
Heel plezant hier! Welkom :lol:

Vorige week nog een hele facebook campagne gedaan, ook gericht op België. Weinig belgen die zich hebben aangemeld.

Misschien dat de “.nl” de Belgen te veel afschrikt :smiley:

Toch maar even de .com pakken dan

Is gewoon nog niet zo in de belangstelling dat FPV gedoe hier in Vlaanderen. In Wallonië zie ik al meer piloten de revue passeren… Daar zitten we dan weer met een taalprobleem…

Heb al 2 gasten in de straat warm gekregen om een quad te bouwen, maar ze gaan eerst wat ervaring opdoen met LOS vliegen met een 450 quad… (en deze belangstelling bij hen, is gekweekt dank zij het (nog steeds verboden) rondvliegen in mijn tuin… lol)

Krijg ze nog wel zover om mee in de FPV boot te stappen ;D

Op mijn locale RC club, krijg ik gewoon de respons van " dat is toch niet echt RC vliegen hé…" :wtf:

Mja fpv staat dichter bij echt vliegen dan “echt” RC vliegen, dus wat dat betreft hebben ze wel gelijk. In hun ogen dan tenminste. Misschien worden die nog een keer geopend, ik hoop het voor ze want ze missen iets prachtigs met zo’n single minded instelling :wink:

Welkom op het forum !

Dat soort gasten kijkt ook neer op “foamies”. Tsja, laat ze maar lekker, dan hebben wij toch gewoon alle fun?