Reptile Metal Beetle

Hoi allemaal,

Heb me een Reptile Metal Beetle Cinewhoop aangeschaft. Toestel zou en PNP moeten zijn aangezien mijn kennis nog niet uitgebreid is over installatie en dergelijke van FPV drones heb ik tevens de receiver laten installeren door droneshop.nl.

Als receiver heb ik de FrSky R- XSR laten plaatsen in het toestel.

Ik bind mijn Taranis Q7 met de receiver vol groene led en is dus gebons.

In BetaFlight wil ik dan de sticks verder afwerken en plaatsen met modes maar nergens krijg ik verbinding met de controller.

Voor de VTX staat er nergens een band of kanaal in. Krijg wel beeld op de goggles maar is dan een niet ingesteld kanaal en de MW kan ik ook nergens aanpassen.

Droneshop gecontacteerd en krijg de uitleg dat ik de juiste receiver moet selecteren en dat ik VTX tables moet invoegen.

De receiver geeft me een blauwe volle led dus is op SBUS geplaatst. Alle mogelijke receivers geprobeerd in BetaFlight met save en reboot. Allemaal met hetzelfde negatieve resultaat.

Voor de VTX TBS SmartAudio 2.0 ingegeven in CLI nu krijg ik de lijst met kanalen en is in te stellen maar de goggles geven alleen maar een grijs scherm met de toestel naam en batterij.

Is er iemand die mij tips kan geven. Had gedacht PNP dat het zou gaan zoals bij de T-Motor maar deze wil echt gewoon niet.

Reeds bedankt al en vriendelijke groeten,

Simon

Hey Simon,

Ik heb even geen Betaflight bij de hand, maar misschien kun je eens een foto plaatsen van de pagina met algemene settings? Ik weet dat daar ook bepaalde belangrijke instellingen tussen staan die problemen kunnen veroorzaken.

Dag Simon,

Kan je eens een screenshot nemen van je configuratie tab in betaflight?

Hoi allemaal reeds bedankt voor jullie hulp en jullie tijd.

De configuratie :

Hoi,

ga de drone terug opsturen naar droneshop voor nazicht. Eens kijken waar de fout ergens ligt.

Heb mijn Taranis Q7 volledig ge-update maar heeft ook niet de oplossing gegeven.

Vriendelijke groeten,

Simon